Caveman Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 her tenkt å bestille wedhotel fra bkmedia, er de bra eller? noe med erfaring? seriøs? god support? osv Lenke til kommentar
tgronli Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Jeg skaffet meg webhotell fra bkmedia.no nå i sommer...Og har IKKE angret på det! De er absolutt å anbefale! De er stabile, har støtte for all slags skripting og de overlater det meste av konfigurasjonen til brukeren. Du slipper altså å få DE til å gjøre små endringer. Angående supporten, så er den helt vannvittig. Bare skriv en mail å sjekk. Det går ikke mange minuttene før du får svar. (Sendte en mail kl 03:07 en natt. Svaret fikk jeg vel knappe 6 eller 7 minutter seinere) Imponerende! Du må for all del ikke glemme prisene deres. De slår det meste jeg har sett! Ja...og linjene deres har meget bra hastighet! Nei...Konklusjonen er klar....Du behøver ikke å tvile! Thomas Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Jeg bruker også BKMedia (bare få opp sia nå :wink:). De har som nevnt tidligere bra priser, stor plass og hastigheten er ikke å klage på. Lenke til kommentar
eught Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 bruker også BK media. billig, stabil og god plass. anbefaler dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå