Gå til innhold

Feil vare fra Komplett?


Anbefalte innlegg

Bestillte meg følgende her om dagen:

 

 

Gainward GeForce 6600GT 128MB 2ns GDDR3 PCI-Ex,"Ultra/1960PCX GS"ViVo/2xDVI-Demo

 

 

Slengte det inn og tenkte ikke mer på det, før jeg testa 3dmark, fikk rundt 2000 med det kortet, amd 3700 og 2gb ram!

 

Så jeg sjekket litt mer, og der står det jaggumeg ikke GT bak kortet, bare "GeForce 6600".

 

Sjekker så på eska, der står det også bare 6600! ARGH! Står 6600GT på det "infoklistermerket" på esken.

 

Dette er DEMOVARE fra komplett :thumbdown:

 

Er det bare til å kontakte dem og sende det tilbake nå? Hva om de ikke har akkurat det kortet på lager osv? Kjipt om jeg må vente i 2 uker på pc :roll:

 

Edit: Varen var greit billig, og dette var på hengende håret når det kom til budsjettet mitt, om jeg får penger tilbake istede for rett vare så har jeg jo ikke råd til bra kort igjen. Da sitter jeg fint i det.

Endret av KinG^KaoZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Send mail til komplett og hør med dem hvordan det vil løses med evt retur.

Før du returnerer må du logge deg inn på kundesidene hos komplett.no og orden return nr og sånt.

 

Jeg har handlet mye hos komplett opp igjennom årene.

Men kun en gang har jeg fått feil, og da fikk jeg et socket 939/SLI hovedkort da jeg bestilte et socket 754/AGP kort. Sånt som skjer fra tid til annen. :)

Lenke til kommentar

Har bestillt derfra mange ganger før, aldri fått feil. Men det jeg lurer på nå er jo om jeg får kortet jeg skal ha, eller om jeg får penger som ikke rekker til noe som helst. :)

 

Hadde jeg vært et hakk dårligere på pc så hadde jeg aldri opptaget at jeg ikke hadde rett kort, og det hadde vært litt trist. :)

 

Edit:

 

Tror jeg har fått roet nervene nå, fikk et lite panikkanfall når jeg opptaget at jeg fikk feil vare. Har sendt returopplegget, håper det går greit :thumbup:

 

Får ta en trall imens :whistle:

Endret av KinG^KaoZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...