KinG^KaoZ Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Bestillte meg følgende her om dagen: Gainward GeForce 6600GT 128MB 2ns GDDR3 PCI-Ex,"Ultra/1960PCX GS"ViVo/2xDVI-Demo Slengte det inn og tenkte ikke mer på det, før jeg testa 3dmark, fikk rundt 2000 med det kortet, amd 3700 og 2gb ram! Så jeg sjekket litt mer, og der står det jaggumeg ikke GT bak kortet, bare "GeForce 6600". Sjekker så på eska, der står det også bare 6600! ARGH! Står 6600GT på det "infoklistermerket" på esken. Dette er DEMOVARE fra komplett Er det bare til å kontakte dem og sende det tilbake nå? Hva om de ikke har akkurat det kortet på lager osv? Kjipt om jeg må vente i 2 uker på pc Edit: Varen var greit billig, og dette var på hengende håret når det kom til budsjettet mitt, om jeg får penger tilbake istede for rett vare så har jeg jo ikke råd til bra kort igjen. Da sitter jeg fint i det. Endret 14. januar 2006 av KinG^KaoZ Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Alle gjør feil av og til, ta kontakt med Komplett så det så... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Send mail til komplett og hør med dem hvordan det vil løses med evt retur. Før du returnerer må du logge deg inn på kundesidene hos komplett.no og orden return nr og sånt. Jeg har handlet mye hos komplett opp igjennom årene. Men kun en gang har jeg fått feil, og da fikk jeg et socket 939/SLI hovedkort da jeg bestilte et socket 754/AGP kort. Sånt som skjer fra tid til annen. Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Har bestillt derfra mange ganger før, aldri fått feil. Men det jeg lurer på nå er jo om jeg får kortet jeg skal ha, eller om jeg får penger som ikke rekker til noe som helst. Hadde jeg vært et hakk dårligere på pc så hadde jeg aldri opptaget at jeg ikke hadde rett kort, og det hadde vært litt trist. Edit: Tror jeg har fått roet nervene nå, fikk et lite panikkanfall når jeg opptaget at jeg fikk feil vare. Har sendt returopplegget, håper det går greit Får ta en trall imens Endret 14. januar 2006 av KinG^KaoZ Lenke til kommentar
Grommers Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Du får nok tilsendt nytt og riktig kort så fort komplett har fått ditt gamle. Alle kan gjøre en feil. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Skjedde akkurat det samme med meg for to uker siden. Begynner nesten å tro at de ikke system på sakene sine. Og det er GARANTERT flere sånne saker. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg bestilte et hovedkort fra Komplett for et par år tilbake. Esken og klistremerket sa at det var riktig hovedkort men kortet som lå i esken var et helt annet. Det gikk greit å sende tilbake og få et nytt, men det er jo kjedelig at sånt skjer. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Det jeg tipper da skjer er at noen returnerer et annet, billigere kort i den nye esken på "angrerett", og at komplett ikke oppdager dette. Så blir feilen videreført da det selges videre som demovare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå