lovemachine Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Er det noen som har info om ca. lansering i Norge på disse telefonene. Er det nesten samme telefon bortset ifra at Lg mangler 3G? Noen som vet ca. pris? Alle har vel 2 Mp kamera, men har de autofokus? Edit: Så at Samsung har 3Mp uten autofokus, Lg 2Mp med autofokus og Motorola 2Mp uten autofokus. Stemmer dette? Endret 14. januar 2006 av lovemachine Lenke til kommentar
oveovo Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Dette lurer jeg også på! Noen som vet? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 LG kommer om ca. 7 dager... Motorola kommer i Februar Lenke til kommentar
lovemachine Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Vet du noe om når Samsung sin modell kommer? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Ble stille rundt denne tråden Vet noen nå, sånn cirka når Motorola V3x kommer? Det er jo en MEGET lekker mobilen må jeg si, med mange gode finesser. Uansett, Kommer den noen gang til Norge!!?? Hvis man kjøper den fra utlandet nå, er det mulig å fjerne operatørlåsen da?? Og kommer det til å komme norsk språk pakke til den?? Her er litt info om mobilen: -Skjerm: 256.000 Farger, 240 x 320 pixels. -Minnekort opptil 512Mb (transflash) (64 Mb internminne) -2 Mp Kamera, 1600x1200 Pixels. -Mp3, AAC, MPEG4 Player. -Bluetooth. Mere info om Motorola V3x her. Her er litt bilder: Sammenlignet medk750: Her er noen bilder som er tatt MED mobilen: I en vodafone butikk: Nærbilde tatt av en kortautomat: Her er en Full review av Mobilen. Ja? Hva synes dere egentlig om denne..... Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Denne har jeg testet. Den KOMMER til Norge om en mnd. I Sverige er den akkurat kommet uten brand. Hvis man kjøper fra utlandet får du norsk på den uten problemer. De har kun logo men er ikke brandet Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Denne har jeg testet. Den KOMMER til Norge om en mnd. I Sverige er den akkurat kommet uten brand. Hvis man kjøper fra utlandet får du norsk på den uten problemer. De har kun logo men er ikke brandet 5591349[/snapback] Hvis man kjøper den med Vodafone Branding, hvor får man fjernet operatørlåsen da? Hvordan er denne i forhold tilLg p7200 tror du?? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 vel, LG er GSM og Motorolaen er UMTS.. LG er den lekreste fra den produsenten men jeg ville gått for V3x Vodanfone vet jeg ikke om kan unbrabdes. TIM og 3 låste kan man men Vodafone er vanskelig....Min Panasonic VS3 og V980 fikk jeg ikke øåst opp og ikke unbranded Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Har nå bestilt meg en Lg p7200:) Gleder meg stort til å få den. Den virker utrolig lekker!! Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Noen som har en nøyaktig dato på når Motorolaen kommer til Norge? Har så utrolig lyst på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå