Gå til innhold

Sannheten bak diskusjon.no's logo?! **LØST**


Goliath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste jeg kan tenke meg er at bildet muligens har blitt solgt til dem (ESA, HW) via noe reklamebyrå elns...som illustrasjonsbilde

5435658[/snapback]

 

Jepp, da ble det bekreftet. Jeg ønsker den nye logoen herved velkommen! Tycks inte om den vi har nå anyways..

 

Hva med en hyggelig konkurranse på diskusjon.no hvor man kan sende inn forslag til den nye logoen og en vinnerlogo blir valgt og brukt? Det hadde vært gøy..

Lenke til kommentar
Eneste jeg kan tenke meg er at bildet muligens har blitt solgt til dem (ESA, HW) via noe reklamebyrå elns...som illustrasjonsbilde

5435658[/snapback]

 

Jepp, da ble det bekreftet. Jeg ønsker den nye logoen herved velkommen! Tycks inte om den vi har nå anyways..

 

Hva med en hyggelig konkurranse på diskusjon.no hvor man kan sende inn forslag til den nye logoen og en vinnerlogo blir valgt og brukt? Det hadde vært gøy..

5469284[/snapback]

Har vært konkuranse om å lage logo til kulturo.no (som er en del av nettverket) for ikke så lenge siden, nok får være nok :p

Lenke til kommentar

å opprette en konkurranse koster de jo ingenting, og da sparer de jo penger på å hyre noen til å lage en logo til de.

 

kan lage en konkurranse der de opplyser om at hvis de får inn noen forslag som er bra nok vil de bruke det. med forbehold om at hvis det ikke kommer inn noen bra nok forslag så blir ingen trukket ut..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...