Goliath Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Har mannen avbildet på en av ESA's (European Space Agency) mange websider.. Copyright 2000 - 2006 © European Space Agency. All rights reserved. ..lånt bort sin silhouette/skygge til Diskusjon.no's offisielle logo gratis.. ..med tanke på at bildet er copyrighted hos ESA mon tro? Animasjon Konklusjon: Designeren har ikke benyttet seg av ESA sin grafikk som utgangspunkt for logoen, men logoen vår er basert på eksempelgrafikk hentet fra et grafikkarkiv som igjen har benyttet seg av ESA. Nå når vi har blitt gjort oppmerksom på dette vil vi selvsagt endre logoen slik at det ikke er tvil om logoens opphav. Endret 20. januar 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg kommer ikke til å fortelle dem hvis ikke du gjør det. :!: Får håpe det ikke blir noen lawsuits her da. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Gjett om du blir permbanna nå a, übern Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) oi, Advarselnivåmåleren er visst dynamisk..1%...2%...3%...4%.. 5%..6%..7% *EDiT* added 5%, 6% og 7% for at cun skulle få med poenget bak en dynamisk prosentøkning Endret 14. januar 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Den dagen noen får 4%... Men det er en annen sak. Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 tror ikke copyright loven gjelder når bildet er tracet på denne måten eller? er jo ikke samme bildet lengre.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Interessant... Er vel liten tvil, egentlig. Hvem har laget denne logoen da, dere som har med sånt å gjøre? (av folkene bak diskusjon.no) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Kunne de brukt MacDonald's-M-en, liksom? Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Kunne de brukt MacDonald's-M-en, liksom? 5435639[/snapback] næh, men det bli jo litt anna. da er det jo en logo det er snakk om. her er det et bilde som de har vektorisert.. menmen, vet ikke helt hvordan reglene på dette er, selv om jeg kanskje burde vite sånn.. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Det skal ikke stikkes under en stol at jeg ser likheten... *legge til i "mine innlegg" og vente spent på utviklingen* Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Det skal ikke stikkes under en stol at jeg ser likheten... Det er sikkert mange med en slik megafon i baklommen ...dog jeg har en mindre en ..Size doesn't matter.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Eneste jeg kan tenke meg er at bildet muligens har blitt solgt til dem (ESA, HW) via noe reklamebyrå elns...som illustrasjonsbilde Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Eneste jeg kan tenke meg er at bildet muligens har blitt solgt til dem (ESA, HW) via noe reklamebyrå elns...som illustrasjonsbilde 5435658[/snapback] ja det er jo fullt mulig at dette bare er et stockbilde fra en eller annen bildebank. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 ..men allikevel..skulle tro de guugla frem et bilde og fotochoppet det til deres nye logo.. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Ikke vet jeg, men jeg har tatt det opp internt og bedt de som steller med slikt om å komme med en kommentar. Kjenner jeg de som har ansvaret for dette rett, er det ikke snakk om noe ulovligheter, men en skal ikke se bort fra at arbeidsuhell kan skje selv i de beste familier. Men det vil tiden vise. Edit: De kan jo for den saks skyld være ESA som har kopiert fra diskusjon no? Endret 14. januar 2006 av el-asso Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Ikke vet jeg, men jeg har tatt det opp internt og bedt de som steller med slikt om å komme med en kommentar. Kjenner jeg de som har ansvaret for dette rett, er det ikke snakk om noe ulovligheter, men en skal ikke se bort fra at arbeidsuhell kan skje selv i de beste familier. Men det vil tiden vise. Edit: De kan jo for den saks skyld være ESA som har kopiert fra diskusjon no? 5435692[/snapback] Etter copyrighten å dømme så har de vel hatt den logoen siden 2000? edit: Har kanskje ikke så mye å si det som står der, men jeg ville ha denne i mine innlegg Endret 14. januar 2006 av SBS Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 ESA med Copyright siden 2000? Weell, var Diskusjon.no planlagt da? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 bildet til ESA virker jo ut som den originale iom. at det faktisk er et bilde.. ..eller har noen tipset ESA om diskusjon.no's "fete" logo og ESA bestemte seg å fikse en fotoshoot med en kar som kopierer ståposisjonen og megafonen som mannen på logoen Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2006 Designeren har ikke benyttet seg av ESA sin grafikk som utgangspunkt for logoen, men logoen vår er basert på eksempelgrafikk hentet fra et grafikkarkiv som igjen har benyttet seg av ESA. Nå når vi har blitt gjort oppmerksom på dette vil vi selvsagt endre logoen slik at det ikke er tvil om logoens opphav. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 20. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2006 Hvordan blir logoen nå da`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå