Krister03 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Sitter her og kjeder meg da så årna litt med ett bilde;) her er resultatet. Hva syns dere? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Ganske standard....ctrl+shift+u Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Ganske standard....ctrl+shift+u 5435971[/snapback] Hva gjør ctrl + shift + u ? Edit: desaturate.... Men hva er det direkte oversatt til norsk? Endret 14. januar 2006 av Knutgrus Lenke til kommentar
Krister03 Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Hva mener du med det kt600..? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Desaturate fjerner fargene i bildet så det blir sort hvit. Fargemodusen er fortsatt farger, så du kan fremdeles f.eks tegne oppå bildet i farger, men hvis du skifter modus til sort/hvit så kan du bare tegne med gråtoner. Lenke til kommentar
Krister03 Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 skjønte bare ikke hvorfor han skreiv ctrl+shift+u.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 skjønte bare ikke hvorfor han skreiv ctrl+shift+u.. 5437016[/snapback] Sikkert fordi han mente at de fleste kan ta et standard bilde og gjøre det om til sort/hvit, altså at bildet ditt er ganske standard. Lenke til kommentar
Krister03 Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Jaha. Regner med at han seg at jeg ikke har gjort det da. Har gjort endel andre justeringer, har faktisk ikke brukt den i det hele tatt. Bildet er i grayscale og jeg har justert kurver og levels blandt annet. også har jeg skarpet det opp endel Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg har selv hatt lignende bilder på trykk, og er enig i at det er ganske standard illustrasjonsbilde til en konsertanmeldelse. Holder til trykk, men er ikke kunst. Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) skulle vært litt mer fokus på fjeset han til venstre, er viktig at man får med fjes/øynene ellers kan det forstyrre litt. men ellers så er det et jævlig bra bilde etter min mening... Endret 18. januar 2006 av fwsotern Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Journalistisk sett er det greit å kun ha Lillo Stenberg i fokus. Det er et uttrykk for hvem fotografen synes er viktigst på bildet. Med litt kraftigere bokeh kunne den effekten blitt mer markant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå