Gå til innhold

Finnes det en AV rep guide ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er vel bare å spille.. gjør det du kan for at alle skal levere inn før de forlater, og prøv å bli enige med folk om at når dere er ferdig lager dere en ny av hvor det første (og mulig eneste) dere gjør er å levere inn alt og få rep.

Jeg gjorde det i dag, og fikk ca 500 rep på 2 timer med battle, og ca 700 på 15 minutter i neste AV.

Beste måten å gjøre det på er selvsagt å vinne, for da får du vel 3 marks of honor og du får vel også en del rep bare for å vinne.

For å sørge for at du får din del av reputation er det lurt å loote masse selv, for da får du også rep for det om du er nødt til å levere det inn i en annnen AV en gang...

Lenke til kommentar
gjør som meg og leech. er vel en 4k unna exalted nå, aldri løfta en finger :p

bare kom deg inn, beveg musen hvert 4e minutt og ignorer alle "leecher" whispers du får :p

5436845[/snapback]

Hehe, samme som meg nesten.

Jeg går inn og får meg 10 kjappe hk, så er d leech til jeg ikke gidder mer :D

Lenke til kommentar
Leechere er snyltere som gir faen i om man vinner eller ikke. De bare utnytter andre spillere ved å la dem gjøre alt arbeidet.

5437140[/snapback]

alliance vinner aldri AV på servern min uansett. etter den 35e corpserunnen til field of strife blir man smålei og skrur på O.C mens man chillern med en cola

la bøndene slåss sier nå jeg. gief TUF :p

Lenke til kommentar
Det du looter av flesh, bones, heads, blood etc etc forsvinner vel fra inventoret ditt når den AV'en du er i er ferdig, så går vel ikke å levere det i en annen AV?

5436878[/snapback]

Feil. Du kan ha det i backpacken så lenge du vil.

5437316[/snapback]

Hos meg forsvinner det ihvertfall når jeg leaver AV. Så tror at'n pug har rett.

Lenke til kommentar
Det du looter av flesh, bones, heads, blood etc etc forsvinner vel fra inventoret ditt når den AV'en du er i er ferdig, så går vel ikke å levere det i en annen AV?

5436878[/snapback]

Feil. Du kan ha det i backpacken så lenge du vil.

5437316[/snapback]

Hos meg forsvinner det ihvertfall når jeg leaver AV. Så tror at'n pug har rett.

5437353[/snapback]

storm crystals forsvinner. har selv sett folk med 2000+ tauren hoofs, ikke kom og fortell meg at det var fra EN av :p

Lenke til kommentar

en guide, spill med å ikke snylt på andre.. blir så sur når det er 40 vs 40 mens det er 20 alliance som sloss mot 40 horde=P og ikke bruke makro program for å få rep når du sover, blizz finner det ut(kamerat av meg fikk advarsel for det).. og alle andre hater det å

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...