bjornegil Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg skal skrive rundt bilder og forstår ikke hvordan jeg gjør det... Fikk hjelp isted men skjønte det ikke.. Kan noen som har norsk photoshop 7.0 gi meg en forklaring slik at jeg forstår...?? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 HVa mener du med å skrive rundt bildeR? Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 HVa mener du med å skrive rundt bildeR? 5436276[/snapback] Eller skrive rundt et objekt.. I sirkel liksom.. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hmm... skjønner, har ikke photoshop på den PC'en her, så er kanskje litt vanskelig å forklare, ettersom jeg ikke husker helt nøyaktig selv. Men etter du jar lagd ett tekstlag, så skal du kunne høyreklikke på laget, og endre på formen på det lissom. Bare test litt ut der. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Skriv bokstavene og rasterize/rastrer laget. Marker en bokstav med markeringsverktøyet (M) og ctrl+t (transform/transformer). Vri og vend på en litt tungvindt måte... Endret 14. januar 2006 av kattekwinnen Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Skriv bokstavene og rasterize/rastrer laget. Marker en bokstav med markeringsverktøyet (M) og ctrl+t (transform/transformer). Vri og vend på en litt tungvindt måte... 5436673[/snapback] Jeg vil skrive på "bane" rundt bilde! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Har laget et annet svar på den andre tråden som du lagde. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Skriv bokstavene og rasterize/rastrer laget. Marker en bokstav med markeringsverktøyet (M) og ctrl+t (transform/transformer). Vri og vend på en litt tungvindt måte... 5436673[/snapback] Jeg vil skrive på "bane" rundt bilde! 5436680[/snapback] Tror ikke det finnes noe slags verktøy som automatisk lar deg skrive rundt et objekt. Tror du må bruke transform tool og bøye og vri i det uendelige. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Nope, du må lage en Path av selectionen av sirkelen. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 www.good-tutorials.com Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Warp Text under Text Tool er jo også mulig, evt gjøre det i Illustrator og importere i Photoshop. Lenke til kommentar
antec Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Skriv bokstavene og rasterize/rastrer laget. Marker en bokstav med markeringsverktøyet (M) og ctrl+t (transform/transformer). Vri og vend på en litt tungvindt måte... 5436673[/snapback] Jeg vil skrive på "bane" rundt bilde! 5436680[/snapback] Tror ikke det finnes noe slags verktøy som automatisk lar deg skrive rundt et objekt. Tror du må bruke transform tool og bøye og vri i det uendelige. 5440982[/snapback] Best måte å gjøre dette på er å bruke en 'path' ja. Finnes dusinvis av tutorials på dette på nett. Søk på Google: "text path photoshop tutorial" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå