Streetcop Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Dette kan virke som ett litt dumt spørsmål, men er dell pcer kun kompitable med dell ram? Eller er det ett fett? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Ram har bestemte spesifikasjoner og ram produseres av egne fabrikker. DELL produserer så vidt jeg vet ikke egen ram. En rekke produsenter har databaser for hvilken ram som passer bestemte modeller. Ofte vil flere type kunne brukes (unntak hvis basisram er loddet på og ikke går sammen med standard ram i markedet idag - dette gjelder normalt eldre bærbare - hvor ny ram må stemme overens med den påloddete). Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Du kan bruke denne minnevelgeren hos Kingston. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Du trenger nok ingen Dell ram nei Jeg kjøpte ett par nye Kingston brikker fra psdata tror jeg det var, og de funker fett Endret 15. januar 2006 av Zuckron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå