Kjell Fisk Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 I kveld når eg startet bf2 så merket eg at all statsen min va vekkk... eg logger vanli på og det kommer loading stats og eg ser mine normale stats i bakgrunnen men når det er loadet so kommer det opp helt tullete stats om at eg for eks har over 2000000 poeng... hva skal eg gjøre? Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 er en bug........ den blir normal igjen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Siden eg fikk trøbbel med BF2 for 2-3 åneder siden så skrinla eg spillet! Hadde noen tusen poeng da, men no er spillet oppe å går igjen og scoren min er evig borte Jaja,here we go again Lenke til kommentar
sixx Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Siden eg fikk trøbbel med BF2 for 2-3 åneder siden så skrinla eg spillet! Hadde noen tusen poeng da, men no er spillet oppe å går igjen og scoren min er evig borte Jaja,here we go again 5439639[/snapback] er det ikke slik som noen spill at hvis du ikke spiller på en viss stund mister man stasen sin da?! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jo er nok det, men så kort tid på BF2 da? Er jo ikkje min feil at DICE slipper pacther som er påvirket av deg derpå arbeid Lenke til kommentar
Migr Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 har skjedd med meg og . Husker ikke hva jeg gjor eller om jeg gjor noe i det hele tatt. men statsene kom tilbake til meg , det gjør det helt sikkert med deg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå