ThOms-N Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Prøv å søk med forkskjllige programmer etter spyware, virus o.l. 5471161[/snapback] Med f.eks Ad-Aware SE Personal Edition 1.06 5471864[/snapback] Hvordan kan det ha seg at dette programmet fant trojaner Alcan.a, men at Norton ikke kunne finne det? Norton er noe dritt. Krever berre system og lager tull. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Norton tar vel ikke spayware og adware o.l. Norton er vel mest beregnet på å oppdage virus og hackere. Er ikke det rett. Det er vel alltid anbefalt at du har et par programmer som har hver sitt spesial felt. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Norton tar vel ikke spayware og adware o.l. Norton er vel mest beregnet på å oppdage virus og hackere. Er ikke det rett. Det er vel alltid anbefalt at du har et par programmer som har hver sitt spesial felt. 5476094[/snapback] W32/Alcan.a er nå vidderlig et virus. Kan ikke skjønne hvorfor ikke Norton skulle finne den. Ligger på top 3 lista over virus i Norge. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Regner med du har lest denne og om hvordan man fjerner denne: http://securityresponse.symantec.com/avcen...32.alcra.a.html Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Sånn. Da var alt i orden :!: Men det var ikke Norton som fikset det. ikke at jeg vet hvorfor den ikke klarte det.? XoftSpy tok den lett. Takk for hjelp Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Når jeg kjøere regedit så står det at administrator har deaktivert redigering av registeret. Når jeg kjører taskmgr står det at administrator har deaktivert oppgavebehandling. Hvor aktiverer jeg disse tingene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå