kaaasen Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Heisann. Håper det er noen som kan hjelpe meg litt her. For to-tre dager siden bestilte jeg med et Koss SB45 headsett med mikrofon som jeg hadde tenkt å bruke til MC/ZG osv i World of Warcraft. Vi bruker Teamspeak (2). Slik jeg ser det skulle det ikke være noen store problemer å få byttet ut høyttalerene med dette headsettet. Det var det heller ikke, men mikrofonoen funger langt fra tilfredsstillende. Når jeg snakker kommer det høyfrekvente lyder som omtrent sprenger trommehinnene til de andre som er på. Jeg tror jeg har blitt kvitt dette problemet nå, ved hjelp av noen innstillinger. Problemet nå er at stemmen min blir helt fucka. Stemmen drukner litt, og det hakker/skurrer. Stemmen høres også veldig mye mørkere ut enn den burde. (Det er ikke bare jeg som mener det). Problemet da er altså at ingen forstår hva jeg sier, og da faller jo hele poenget med headsett/mikrofon ut. Er det noen som har noen lure løsninger? Innstillinger som bør endres etc.? På forhånd, takk. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 *Host* Er det virkelig ingen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå