Skibbe10 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Har nettopp montert meg eit lcd-display(4*20tegn) og bruker nå lcdsmartie. men eg ser ikkje at det kan vise navne på sanger fra windows media player . har søkt og sett igjennom alvorli mange sider om lcd-display, men ingen som svarer på spørsmålet mitt. eg får ikkje lasta ned jalcds, så eg har ikkje prøvd det. funker det slik eg vil? har kobla opp mot parallell-porten, slik at det var nemt. takker for svar mvh skibbe Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Du burde prøve med det programmet som er på Microplex eller hvor du bestillte det fra. Mer enn det kan jeg ikke svare på. Lenke til kommentar
Skibbe10 Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 kjøpte displayet på ebay.. det funker.. er ikkje noke problem med det. men vil ha eit program som viser sangene på windows media player.. alle prog eg har høyrt om viser bare winamp Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Aha, prøv Google? Du finner sikkert noe der. Lenke til kommentar
Skibbe10 Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 har prøvd.. men er vanskeli å finne eksakt det eg skal ha. dessuten føler eg at det er tryggere å spørre her enn å laste ned progs i hytt og pine. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 LcdStudio skryter av støtte for Windows Media Player: http://www.lcdstudio.com/site20/home.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå