Gå til innhold

Sparkle 7800 GTX SLI problemer

cyberole

Anbefalte innlegg

Hei,

Mitt problem er at pc'n skrur seg av når jeg kjører 3dmark05 med SLi aktivert.

Det skjer alltid ved samme test, Pixel Shader (hvor man ser steingrunn). :blush:

Med SLi aktivert er fps på 550 i noen sekunder, før pc'n skrur seg av. :hmm: Temperaturen p begge GPU'ene etter oppstart ligger rundt 54-64 grader celsius, men CPU'en ligger på ca. 39 grader celsius. :ermm:

Har møt på samme problem ved spilling av BF2 og NFSMW (bare av og til, kanskje 5 gang tilsammen)

Trenger hjelp og forslag til hva problemet kan være... :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han mente nok hvor mange ampere den leverer på 12V ;) Men uansett, 11,23V er for lite. Det vil nok bli bedre med en større PSU.

Jeg gjetter på at du har thermaltake?

5439965[/snapback]

Ved å si "en større PSU" blir vel litt upresist da det er antall volt som leveres det var snakk om, noe som forøvrig ikke ser så galt ut da lesninger av dataen selv ikke er helt presise. Dessuten er 480W nok...

Lenke til kommentar
Han mente nok hvor mange ampere den leverer på 12V ;) Men uansett, 11,23V er for lite. Det vil nok bli bedre med en større PSU.

5439965[/snapback]

Ved å si "en større PSU" blir vel litt upresist da det er antall volt som leveres det var snakk om, noe som forøvrig ikke ser så galt ut da lesninger av dataen selv ikke er helt presise. Dessuten er 480W nok...

5440502[/snapback]

Ikke hvis han har en Q-Tek... :!:

Men trådstarter... Må nesten vite hvor mange Ampere (A) den leverer...

Lenke til kommentar

Har en 2aar gammel Antec 550W,der kan jeg stille 12V og 3,3V samt 5V.Viste seg her om dagen att paa 12V gav bare 11,30V,justerte den opp til 12V.Har selv 2stk GTX i SLI.Har ikke hatt noen av de problemene som Cyberole har,men naa har jeg jo erfart att pcer aldrig er like da.Det er helt riktig som de andre sier,PSU burde gi konstant 12V.Faar du ikke laant deg en annen psu aa testet da.

Endret av TAS
Lenke til kommentar

5439965[/snapback]

5440502[/snapback]

Det jeg mente var at siden 12V er såpass lav så tyder det på at den sliter litt, spesielt om det der er idle. Dermed trenger han en kraftigere psu (større). Dog, ikke 100% sikkert..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...