nikolai91 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) hvilken skal jeg kjøpe? den skal bli brukt til sykling på sti og en del til å se på bilder. jeg trenger sikkert ikke 8gb. lagringsplass. den skal brukes en del til bilder. helst kunne laste musikk lett over fra data vi av usb 1 port. kan bruke usb2 også. egen strømkabel burde følle med! kommer til å bli brukt en del på skole også da. Endret 13. januar 2006 av nikolai91 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Med ipod følger ikke med strømkabel, det må du kjøpe for 250 kroner. Den er flash, så den går ikke i stykker så lett. Zen micro har harddisk, som lett ka nødelegges. Miste den i gulvet feks når den leser av en sang. Nanoen er greit og se på bilder med, men jeg vet ikke om skjermstørrelsen teller mye for deg? Endret 13. januar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
nikolai91 Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 skjermstørelsen er vel den samme? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Vet ikke. Du kan jo søke etter? Synes nano skjermen er veldig bra, men jeg vet ikke om du skal fremvise 100 bilder da. Lenke til kommentar
nikolai91 Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 va er forskjellen på lcd og oled? samme størelse på skjermen (1,5) Lenke til kommentar
nikolai91 Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) vil zenen tåle at det rister en del? eller burde jeg heller kjøpe nano med "bare 4 gb?" fant ut at jeg godt kunne ha 8 gb. men heller 4gb viss zen photo ikke tåler mye risting. Endret 13. januar 2006 av nikolai91 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Zen er hdd, tror ikke du kan sykle og sånt med den.. Spesielt hvis du tryner. Jeg ville ikke anbefale hdd spiller til såpass aktivt bruk som deg. EDIT; for ikke og snakke om forskjellen på størrelsen. Endret 13. januar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg har en Zen Micro Photo, men jeg har gått til innkjøp av en billiif mp3 spillern til trening pga at jeg ikke ville ta sjangsen på at det ville gå. Det kan jo også være en løsning. Ellers så er det nok Nano som er best kandidat for deg (siden den er flash basert). Lenke til kommentar
nikolai91 Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 fulgte det med lader på zen photo til veggkontakt eller bare til data? Lenke til kommentar
nikolai91 Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 noen som har samenlignet skjermene på ipod og creative? er det stor forskjell? har sett på skjermen på ipod og syntes den var ganske bra. er creative like bra? har en billig mp3 spiller fra før av som jeg kan bruke til sykling. men er uten data hele sommern og trenger noe med mer lagrings kapasitet. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 fulgte det med lader på zen photo til veggkontakt eller bare til data? 5436069[/snapback] Det følger ikke med lader, det må du kjøpe separat. noen som har samenlignet skjermene på ipod og creative? er det stor forskjell? har sett på skjermen på ipod og syntes den var ganske bra. er creative like bra? har en billig mp3 spiller fra før av som jeg kan bruke til sykling. men er uten data hele sommern og trenger noe med mer lagrings kapasitet. 5436650[/snapback] Hvis du skal se mye på bider ville jeg ikke tatt Zen Micro Photo, skjermen er ikke så stor eller skarp... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=516066 Diskutert litt her med ipod vs creative skjerm o.s.v. De siste testene jeg henviser til viser at creative tar ipod på det meste bortsett fra design og tykkelse, men går jo også på øyet som ser. Endret 14. januar 2006 av UUnreal Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=516066 Diskutert litt her med ipod vs creative skjerm o.s.v. De siste testene jeg henviser til viser at creative tar ipod på det meste bortsett fra design og tykkelse, men går jo også på øyet som ser. 5437211[/snapback] Det var en Ipod video vs en zen. dette iPod nano vs zen.. Og vi alle vet harddisk baserte spillere tåler ikke så mye. EDIT: Og her ser du hvor mye nano tåler: http://arstechnica.com/reviews/hardware/nano.ars/3 Endret 14. januar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=516066 Diskutert litt her med ipod vs creative skjerm o.s.v. De siste testene jeg henviser til viser at creative tar ipod på det meste bortsett fra design og tykkelse, men går jo også på øyet som ser. 5437211[/snapback] Det var en Ipod video vs en zen. dette iPod nano vs zen.. Og vi alle vet harddisk baserte spillere tåler ikke så mye. EDIT: Og her ser du hvor mye nano tåler: http://arstechnica.com/reviews/hardware/nano.ars/3 5437381[/snapback] Vet det, men tenkte mer på skjermkvalitet da det var flere linker på det jeg henviste til angående creative og ipod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå