Ol'H Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 du er morsom og søt 6146695[/snapback] Takk @Phax, ja hun er pen og se på. Men Stine har alt Lenke til kommentar
iMono Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 du er morsom og søt 6146695[/snapback] Takk @Phax, ja hun er pen og se på. Men Stine har alt 6147285[/snapback] Sier dette deg noe? :!: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Når alle idolene sang siste gangen under finalen, de sang litt av hver sin sang, var det den sangen de røyk ut med? Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Så reprisen av idol og hang meg veldig opp første låten til Jonas, Goo goo golls - Iris. Kan da ikke være så vanskelig å gjenspille den låten? Hørte blandt annet piano og noe diverse som ikke var noe høydare. Dessuten kuttet de låten til det maksimale og fjernet kanskje de beste partiene av hele låta. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Noen som tok opp finalen? Jeg har litt lyst på det klippet med trommesoloen med Karl.. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Noen som tok opp finalen? Jeg har litt lyst på det klippet med trommesoloen med Karl.. 6148189[/snapback] Var jo ikke noen kongetrommesolo da... Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Noen som tok opp finalen? Jeg har litt lyst på det klippet med trommesoloen med Karl.. 6148189[/snapback] Var jo ikke noen kongetrommesolo da... 6148286[/snapback] Ikke det som teller, uansett fikk han 5 sekunder eller noe sånt, 3-4 barrer.. Også var han i en sang også.. Vanskelig det... Men vil helst ha den fordi han er yndlingstrommisen min : ) Lenke til kommentar
iMono Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Noen som tok opp finalen? Jeg har litt lyst på det klippet med trommesoloen med Karl.. 6148189[/snapback] Var jo ikke noen kongetrommesolo da... 6148286[/snapback] Ikke det som teller, uansett fikk han 5 sekunder eller noe sånt, 3-4 barrer.. Også var han i en sang også.. Vanskelig det... Men vil helst ha den fordi han er yndlingstrommisen min : ) 6148381[/snapback] Enig der, han kunne liksom ikke ta helt av heller... Måtehold er viktig Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Noen som tok opp finalen? Jeg har litt lyst på det klippet med trommesoloen med Karl.. 6148189[/snapback] Var jo ikke noen kongetrommesolo da... 6148286[/snapback] Ikke det som teller, uansett fikk han 5 sekunder eller noe sånt, 3-4 barrer.. Også var han i en sang også.. Vanskelig det... Men vil helst ha den fordi han er yndlingstrommisen min : ) 6148381[/snapback] Enig der, han kunne liksom ikke ta helt av heller... Måtehold er viktig 6148438[/snapback] Jeps, passa perfekt i den settingen Var tight å kult Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Kvifor blir det alltid 55%-45%? Første året var det vel 53%-47%, andre 59%-41%, mens de to siste har det vært 55%-45%, så det har ikke ALLTID vært 55-45. Endret 21. mai 2006 av VikingF Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Det er jo ikke så rart stemmene er slik fordelt. Det er jo faktisk to favoritter som står der Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Når det er sagt, nå må idol ta en pause på 4-5 år så de slipper nye runder med oppgulp fra forrige år, årets idol har vært en skuffelse, med noen unntak som Wisnu og Stine. De andre har bare såvidt glimtet til innimellom. Husker tilbake til idolsendingene med Kurt Nilsen, hvor jeg satt med gåsehud rett som det var, i år har det blitt mest frysninger p.g.a falsk synging... 6137484[/snapback] Helt enig. De beste sangerne i år har uten tvil vært Wisnu og Stine. De hadde kjempekontroll på stemmene sine og sang sjelden urent. Sjarm hadde de også. Ble skuffet over at Aleks vant. Jeg syntes selve typen virker arrogant, og han eier ikke scenesjarm. Han kan synge, det kan han, men han bommet stygt flere ganger i finalen, og prestasjonene var ikke noe å hoppe i taket for. At Aleks vant mener jeg beviser at idol konseptet er utbrukt, og ikke særlig bra. Hadde de klart å funnet folk med like gode sangegenskaper som kurt, kunne det være vært å satse på videre. 6139395[/snapback] Aleksander har den beste tonekontrollen og trøkket av deltakerne, kiss from a rose var bare en utrolig bra prestasjon. Og han virker for meg til å være en av mest ydmyke deltakerne, imotsetning til Jonas som er frekk mot dommerne stadig vekk. Synge kan han heller ikke: bare skrape med halsen.. Uttalelsene som: "jeg er best" og lignende er jo bare morsomt, og de fleste oppegående mennesker burde jo klare å se at han ikke er arrogant, men ironisk.. 6140589[/snapback] Hehe, ser på meg selv som forholdsvis oppegående foreløpig ihvertfall Jeg syntes Wisnu, Vivian og Stine har bedre kontroll på stemmen enn Aleks, de har vært mer stabile gjennom hele idol. Syntes Aleks har hatt fler vaklende prestasjoner enn de overnevnte. Har ikke fått med meg at Jonas har sagt dette, men har han det, er det bare latterlig teit! Ironien til aleks går over i en arroganse jeg ikke liker. Om du ser ironisk på arrogansen hans respekterer jeg det theck1:) Lenke til kommentar
Moff Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Noen her som har vert med på idol ? seriøst eller bare for å komme på tv / kødde / veddemål med vennene ? Eller noen som skal. - Hvis det kommer en ny sesong... Noe som det garantert kommer til å gjøre ? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Noen her som har vert med på idol ? seriøst eller bare for å komme på tv / kødde / veddemål med vennene ? Eller noen som skal. - Hvis det kommer en ny sesong... Noe som det garantert kommer til å gjøre ? 6244944[/snapback] Jeg skal være med hvis idol er når jeg er 16 år. Endret 5. juni 2006 av Alfen92 Lenke til kommentar
Moff Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Noen her som har vert med på idol ? seriøst eller bare for å komme på tv / kødde / veddemål med vennene ? Eller noen som skal. - Hvis det kommer en ny sesong... Noe som det garantert kommer til å gjøre ? 6244944[/snapback] Jeg skal være med hvis idol er når jeg er 16 år. 6244968[/snapback] Skal du prøve å komme videre da eller ? Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Noen her som har vert med på idol ? seriøst eller bare for å komme på tv / kødde / veddemål med vennene ? Eller noen som skal. - Hvis det kommer en ny sesong... Noe som det garantert kommer til å gjøre ? 6244944[/snapback] Jeg skal være med hvis idol er når jeg er 16 år. 6244968[/snapback] Hvis det blir mer Idol da, syns jeg leste at dette var siste runde i Norge Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg syntes Wisnu, Vivian og Stine har bedre kontroll på stemmen enn Aleks, de har vært mer stabile gjennom hele idol. Syntes Aleks har hatt fler vaklende prestasjoner enn de overnevnte. 6238611[/snapback] Wisnu: Nei, han har også til tider vært svært dårlig og sunget svært falskt (Husk åpningen i finalen). Han gjorde i tillegg veldig lite med sangene sine, noe som andre gjør mye bedre enn han. Han er ensidig. Vivian: Var best helt til å begynne med, men man merket at hun hadde press på seg hele tiden. Urutinert talent som har et stort potensiale både med sjarm og sang. Stine: Hun er også en uslipen diamant. Hun var litt anonym, noe som nok gjorde til at hun røk ut tidlig. Synge det kan hun, men Idol er mer hva man presterer i hver individuell konkurranse og hvordan stemmen din takler stress. Hun var f.eks veldig bra da hun ble stemt ut, kanskje det allerede var for seint? Jonas: Gjorde for mye. Jeg var blant de som syntes at "Hurt"-tolkningen var vel og bra, men oppbyggingen av sangen var jo rumpe. Plutselig gir han alt. Det som viste seg å være dumt med Jonas var at han gjorde ALLE sanger til sine egne. Han skulle alltid vise sine tre stemmer, og ga meg ikke noen stor musikalsk opplevelse. Aleksander: Var en av de som utmerket seg hos meg. Han gjorde hver sang til sin egen uten å gjøre alt for mye og merket at han har hørt mye på musikk. Mange mente at han var for anonym og kjedelig på scenen, det kan jeg være enig med. Det er noen her på forumet som sier at han har gjort dette bevisst for å bli stemt videre kun på sangprestasjonene, noe han har blitt. Han har sunget klart best av alle Idol-deltakerne i år. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hvis det blir mer Idol da, syns jeg leste at dette var siste runde i Norge 6244999[/snapback] Jeg er så for "Senior-Idol". Alle over 30 er velkommen. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Når det er sagt, nå må idol ta en pause på 4-5 år så de slipper nye runder med oppgulp fra forrige år, årets idol har vært en skuffelse, med noen unntak som Wisnu og Stine. De andre har bare såvidt glimtet til innimellom. Husker tilbake til idolsendingene med Kurt Nilsen, hvor jeg satt med gåsehud rett som det var, i år har det blitt mest frysninger p.g.a falsk synging... 6137484[/snapback] Helt enig. De beste sangerne i år har uten tvil vært Wisnu og Stine. De hadde kjempekontroll på stemmene sine og sang sjelden urent. Sjarm hadde de også. Ble skuffet over at Aleks vant. Jeg syntes selve typen virker arrogant, og han eier ikke scenesjarm. Han kan synge, det kan han, men han bommet stygt flere ganger i finalen, og prestasjonene var ikke noe å hoppe i taket for. At Aleks vant mener jeg beviser at idol konseptet er utbrukt, og ikke særlig bra. Hadde de klart å funnet folk med like gode sangegenskaper som kurt, kunne det være vært å satse på videre. 6139395[/snapback] Aleksander har den beste tonekontrollen og trøkket av deltakerne, kiss from a rose var bare en utrolig bra prestasjon. Og han virker for meg til å være en av mest ydmyke deltakerne, imotsetning til Jonas som er frekk mot dommerne stadig vekk. Synge kan han heller ikke: bare skrape med halsen.. Uttalelsene som: "jeg er best" og lignende er jo bare morsomt, og de fleste oppegående mennesker burde jo klare å se at han ikke er arrogant, men ironisk.. 6140589[/snapback] Hehe, ser på meg selv som forholdsvis oppegående foreløpig ihvertfall Jeg syntes Wisnu, Vivian og Stine har bedre kontroll på stemmen enn Aleks, de har vært mer stabile gjennom hele idol. Syntes Aleks har hatt fler vaklende prestasjoner enn de overnevnte. Har ikke fått med meg at Jonas har sagt dette, men har han det, er det bare latterlig teit! Ironien til aleks går over i en arroganse jeg ikke liker. Om du ser ironisk på arrogansen hans respekterer jeg det theck1:) 6238611[/snapback] Men litt av konseptet med Idol er ikke at den med best stemme skal vinne, isåfall så hadde Vivian vunnet, kan ikke skjønne at dere ikke har nevnt henne når dere har nevnt Wisnu og Stine?! (Ikke til deg theck1) Stine var forresten ikke så go, imo.. Det har litt mer enn bare sangprestasjoner, sånn som Aleks.. Han hadde hele pakka - han sang skitbra og han var tilstedeværene på scenen... That's an idol! Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg syntes Wisnu, Vivian og Stine har bedre kontroll på stemmen enn Aleks, de har vært mer stabile gjennom hele idol. Syntes Aleks har hatt fler vaklende prestasjoner enn de overnevnte. 6238611[/snapback] Aleksander: Var en av de som utmerket seg hos meg. Han gjorde hver sang til sin egen uten å gjøre alt for mye og merket at han har hørt mye på musikk. Mange mente at han var for anonym og kjedelig på scenen, det kan jeg være enig med. Det er noen her på forumet som sier at han har gjort dette bevisst for å bli stemt videre kun på sangprestasjonene, noe han har blitt. Han har sunget klart best av alle Idol-deltakerne i år. 6245048[/snapback] Kan være enig i det andre du sa, men at han var for kjedelig det kan jeg ikke være med på.. Han smilte ikke, men på for eksempel Michael Jackson låta?! Og den bigbandkvelden, DET er show det.. Eneste Jonas som tok den cymbal greia og kopierte men det var bare teit.. Imo, så syns jeg at Aleks er den som har hatt best scenetekke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå