Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor i all verden sang Jonas "White wedding" og ikke "Hurt" - Tror det gjorde sitt i dag til at utfallet ble som det ble..

Ingen av de 2 finalistene kommer til å bli noe grunnet mangel på særpreg, men Alex kommer nok til å gjøre det stort på kirketurneene sine de neste årene ;)

Når det er sagt, nå må idol ta en pause på 4-5 år så de slipper nye runder med oppgulp fra forrige år, årets idol har vært en skuffelse, med noen unntak som Wisnu og Stine. De andre har bare såvidt glimtet til innimellom.

Husker tilbake til idolsendingene med Kurt Nilsen, hvor jeg satt med gåsehud rett som det var, i år har det blitt mest frysninger p.g.a falsk synging...

Lenke til kommentar

Jammen betalte jeg ikke for Idolsangen, og jammen får jeg ikke

Feilrapport: Det var umulig å lagre en lisens på datamaskinen din.

Skjer i både IE og firefox, og brannmurer er nede!

Hva slags lov skal jeg bruke nå, for å få pengene tilbake?

Lenke til kommentar

Når det er sagt, nå må idol ta en pause på 4-5 år så de slipper nye runder med oppgulp fra forrige år, årets idol har vært en skuffelse, med noen unntak som Wisnu og Stine. De andre har bare såvidt glimtet til innimellom.

Husker tilbake til idolsendingene med Kurt Nilsen, hvor jeg satt med gåsehud rett som det var, i år har det blitt mest frysninger p.g.a falsk synging...

6137484[/snapback]

Helt enig. De beste sangerne i år har uten tvil vært Wisnu og Stine. De hadde kjempekontroll på stemmene sine og sang sjelden urent. Sjarm hadde de også.

Ble skuffet over at Aleks vant. Jeg syntes selve typen virker arrogant, og han eier ikke scenesjarm. Han kan synge, det kan han, men han bommet stygt flere ganger i finalen, og prestasjonene var ikke noe å hoppe i taket for.

At Aleks vant mener jeg beviser at idol konseptet er utbrukt, og ikke særlig bra. Hadde de klart å funnet folk med like gode sangegenskaper som kurt, kunne det være vært å satse på videre.

Lenke til kommentar
Helt enig. De beste sangerne i år har uten tvil vært Wisnu og Stine. De hadde kjempekontroll på stemmene sine og sang sjelden urent. Sjarm hadde de også.

Ble skuffet over at Aleks vant. Jeg syntes selve typen virker arrogant, og han eier ikke scenesjarm. Han kan synge, det kan han, men han bommet stygt flere ganger i finalen, og prestasjonene var ikke noe å hoppe i taket for.

At Aleks vant mener jeg beviser at idol konseptet er utbrukt, og ikke særlig bra. Hadde de klart å funnet folk med like gode sangegenskaper som kurt, kunne det være vært å satse på videre.

6139395[/snapback]

Nå skal jeg ikke krangle med deg, men jeg må få spørre deg hvilke artister du hører på som synger bedre Live? :roll:

Og Wisnu viste jo virkelig hvor god han var da han åpnet showet igår. Det var ÅRETS sureste! Stine sang bra, Wisnu sang bra etterhvert.

Som sagt; jeg ønsker Senioridol velkommen!

Lenke til kommentar
Og Wisnu viste jo virkelig hvor god han var da han åpnet showet igår. Det var ÅRETS sureste! Stine sang bra, Wisnu sang bra etterhvert.

Jeg har vært Wisnu-fan gjennom hele sesongen, men jeg la også merke til at det var spesielt surt i innledninga til den låta i går... De som sang renest på den låta var faktisk Stine og Anders. (Og Vivian da selvfølgelig). :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...