Veronica Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Så absolutt fortjent! Han har vært min favoritt hele veien. Juhu! Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 wohohoho! min stemme avgjorde alt! Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 wohohoho! min stemme avgjorde alt! 6136763[/snapback] 55%-45% Da må du ha stemt mye Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 BTW kan det også skrives Drammen istedenfor Hønefoss.. Men den statistikken var vanskelig! =S Lenke til kommentar
brd Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Virkelig fortjent av Aleksander. Han har noen "moves" på scena som er heilt essiele får at du skal vinne IDOL. I tilleg passa han godt til vinnerlåta. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 wohohoho! min stemme avgjorde alt! 6136763[/snapback] 55%-45% Da må du ha stemt mye 6136810[/snapback] Litt over 74.000 stemmer burde holde. Det ville forresten kostet kr 370.000. Du skal satse mye på oddsen for at det skal lønne seg å stemme så mye Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hvorfor i all verden sang Jonas "White wedding" og ikke "Hurt" - Tror det gjorde sitt i dag til at utfallet ble som det ble.. Ingen av de 2 finalistene kommer til å bli noe grunnet mangel på særpreg, men Alex kommer nok til å gjøre det stort på kirketurneene sine de neste årene Når det er sagt, nå må idol ta en pause på 4-5 år så de slipper nye runder med oppgulp fra forrige år, årets idol har vært en skuffelse, med noen unntak som Wisnu og Stine. De andre har bare såvidt glimtet til innimellom. Husker tilbake til idolsendingene med Kurt Nilsen, hvor jeg satt med gåsehud rett som det var, i år har det blitt mest frysninger p.g.a falsk synging... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hva med faktisk å ha en nedre aldersgrense på 30 år? "Senioridol"! Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hvem var det som ble med på idolturneen? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hvem var det som ble med på idolturneen? 6137559[/snapback] Aleksander, Jonas, Vivian og Ørjan. De to siste får vi vite i God Kveld Norge i morgen. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jammen betalte jeg ikke for Idolsangen, og jammen får jeg ikke Feilrapport: Det var umulig å lagre en lisens på datamaskinen din. Skjer i både IE og firefox, og brannmurer er nede! Hva slags lov skal jeg bruke nå, for å få pengene tilbake? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Stine MÅ komme seg med, får hu synger faen så tøft! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Stine MÅ komme seg med, får hu synger faen så tøft! 6137738[/snapback] Å hun er det eneste man kan finne av eyecandy.... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Stine MÅ komme seg med, får hu synger faen så tøft! 6137738[/snapback] Å hun er det eneste man kan finne av eyecandy.... 6137872[/snapback] Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Håper ikke Anders blir med. To til, Stine må være med. Oda blir sikkert også med, eller kanskje Wisnu. Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Å hun er det eneste man kan finne av eyecandy.... 6137872[/snapback] HAAAALLOOOOOOOO!! gale menneske. blassfemi! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg tror ikke syngingen i finalen hadde noe å si, de aller fleste hadde nok bestemt hvem de skulle stemme på lenge før finalen. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Når det er sagt, nå må idol ta en pause på 4-5 år så de slipper nye runder med oppgulp fra forrige år, årets idol har vært en skuffelse, med noen unntak som Wisnu og Stine. De andre har bare såvidt glimtet til innimellom. Husker tilbake til idolsendingene med Kurt Nilsen, hvor jeg satt med gåsehud rett som det var, i år har det blitt mest frysninger p.g.a falsk synging... 6137484[/snapback] Helt enig. De beste sangerne i år har uten tvil vært Wisnu og Stine. De hadde kjempekontroll på stemmene sine og sang sjelden urent. Sjarm hadde de også. Ble skuffet over at Aleks vant. Jeg syntes selve typen virker arrogant, og han eier ikke scenesjarm. Han kan synge, det kan han, men han bommet stygt flere ganger i finalen, og prestasjonene var ikke noe å hoppe i taket for. At Aleks vant mener jeg beviser at idol konseptet er utbrukt, og ikke særlig bra. Hadde de klart å funnet folk med like gode sangegenskaper som kurt, kunne det være vært å satse på videre. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Helt enig. De beste sangerne i år har uten tvil vært Wisnu og Stine. De hadde kjempekontroll på stemmene sine og sang sjelden urent. Sjarm hadde de også. Ble skuffet over at Aleks vant. Jeg syntes selve typen virker arrogant, og han eier ikke scenesjarm. Han kan synge, det kan han, men han bommet stygt flere ganger i finalen, og prestasjonene var ikke noe å hoppe i taket for. At Aleks vant mener jeg beviser at idol konseptet er utbrukt, og ikke særlig bra. Hadde de klart å funnet folk med like gode sangegenskaper som kurt, kunne det være vært å satse på videre. 6139395[/snapback] Nå skal jeg ikke krangle med deg, men jeg må få spørre deg hvilke artister du hører på som synger bedre Live? Og Wisnu viste jo virkelig hvor god han var da han åpnet showet igår. Det var ÅRETS sureste! Stine sang bra, Wisnu sang bra etterhvert. Som sagt; jeg ønsker Senioridol velkommen! Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Og Wisnu viste jo virkelig hvor god han var da han åpnet showet igår. Det var ÅRETS sureste! Stine sang bra, Wisnu sang bra etterhvert. Jeg har vært Wisnu-fan gjennom hele sesongen, men jeg la også merke til at det var spesielt surt i innledninga til den låta i går... De som sang renest på den låta var faktisk Stine og Anders. (Og Vivian da selvfølgelig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå