Mirann Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 GO ALEKS! Veldige søte de to da.. Vivan og Aleksander, ja. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Rock > Pop 6136192[/snapback] Nei, det blir feil. Seal har noe av verdens flotteste pop, mens Coldplay igjen er baksiden med ordet pop. Pop er et vidt begrep og kan ha verdens flotteste melodier, men samtidig har den en stor overvekt pompøs rumpesvette. Så nei, jeg tror Aleksander har større potensiale sangmessig. De er jo bortimot jevnaldrende, jeg vil si jevnaldrende. Marita var den største overraskelsen idag, sammen med Anders faktisk. Jeg tror låten vil selge, men ikke i bøtter og spann. Det gir Aleksander tid til å lage en skive av kvalitet istedenfor å ri på Idol-bølgen og spy ut møkk *host*Gaute*host*. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Hvilke 3 andre vil vi ha med på turne da? Jeg vil ha med, Vivian, Stine og.. Hm, vet ikke. Edit: glømte et ord, da. Endret 19. mai 2006 av Stine Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg HÅPER det ikke vil komme ny sesong med idol ! 6136237[/snapback] Håper jeg. Da skal jeg være med å eie alle med min ekstreme sjarm. 6136243[/snapback] Da møtes vi i finalen. Har tenkt å stille opp i David Hasselhoff t-skjorte, to størrelser for liten, og synge "I've been looking for FREEDOM!". Kommer til å gå til topps, føler det på meg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Da møtes vi i finalen. Har tenkt å stille opp i David Hasselhoff t-skjorte, to størrelser for liten, og synge "I've been looking for FREEDOM!". Kommer til å gå til topps, føler det på meg. 6136310[/snapback] En liten lærtruse er vel ikke for mye forlangt? Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hvilke 3 vil vi ha med på turne da? Jeg vil ha med, Vivian, Stine og.. Hm, vet ikke. 6136287[/snapback] Aleks og Jonas er jo klare... Så syns jeg Vivian, Stine og Oda... Men jeg tipper visnu blir med... Syns han er så teit og uinteressant, men av en eller annen grunn er han pop.... Lenke til kommentar
Moff Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Da møtes vi i finalen. Har tenkt å stille opp i David Hasselhoff t-skjorte, to størrelser for liten, og synge "I've been looking for FREEDOM!". Kommer til å gå til topps, føler det på meg. 6136310[/snapback] En liten lærtruse er vel ikke for mye forlangt? 6136347[/snapback] Hehe ^^ ok sånn sett er det gøy å se på idol. Se på folk som driter seg ut med og uten stil Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Virkelig synd at Stine røyk ut relativt tidlig, hun synger knall. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Tror jeg stemmer Audun på konserten kun for å være jævlig... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Urk, Ørjan. Hva med Stine!? Endret 19. mai 2006 av Stine Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 På turne ville jeg valgt; Vivan, Stine, Ørjan og Marita + vinnerne Lenke til kommentar
CSM Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Enig med NightKeeper. Men et band i ryggen tror jeg faktisk han ikke trenger! Om han bare får noen år på baken så håper jeg å høre noen sololåter fra han som IKKE pop, vel og merke. For det er ikke hans greie, og det har han bevist en del ganger. Men rock og den slags, DET greiern! 6136177[/snapback] Og som vi alle vet Rock > Pop Aleks er glemt om fem dager. 6136192[/snapback] Som om Jonas ikke ville blitt det. Det finnes bare en Kurt Nilsen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Virkelig synd at Stine røyk ut relativt tidlig, hun synger knall. 6136413[/snapback] Enig! Konge stemme, og hu ser flott ut også! Elskbart! Lenke til kommentar
eel Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Eneste grunnen til at han ble stemt ut var at han ikke er etnisk norsk. Folk sier at det ikke handler om det, men det er noe som bare er sånn, desverre.. Jeg vil nok heller si at grunnen til at han var med så lenge var at han hadde utenlandsk opprinnelse. Det er i hvert fall min mening. R & B preg over greiene hans, og da kan det liksom ikke gjøres av en etnisk nordmann. Endret 19. mai 2006 av eel Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Ikke diss Audan, han kommer jo fra byen min, Drammen! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Enig med NightKeeper. Men et band i ryggen tror jeg faktisk han ikke trenger! Om han bare får noen år på baken så håper jeg å høre noen sololåter fra han som IKKE pop, vel og merke. For det er ikke hans greie, og det har han bevist en del ganger. Men rock og den slags, DET greiern! 6136177[/snapback] Og som vi alle vet Rock > Pop Aleks er glemt om fem dager. 6136192[/snapback] Som om Jonas ikke ville blitt det. Det finnes bare en Kurt Nilsen 6136472[/snapback] Jeg drister meg til å si at Aleks hadde blitt fortere glemt enn Jonas. Lenke til kommentar
chris Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Så ufatelig flott at Alexander vant, han er den rette vinner. Han er bare helt rå. Han kan vise følelser og innlevele i låtene. Det kan ikke Jonas slik jeg ser det. Jonas virker som en litt selvgod type, synes jeg da. Endret 19. mai 2006 av chris Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Fikk ikke Audun prate i dag? Syns kamera og micen ungikk han. Haha, stakkars... Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Da fikk jeg fullført statistikken min. Link finnes i signaturen. 6136220[/snapback] Veldig bra arbeid det der... En liten pirkefeil jeg så med en gang... Audun er ikke fra oslo, men fra Hønefoss 6136249[/snapback] Audun må gjerne komme fra Helvete eller fra hvor som helst hvor folk ikke kan synge, men han stilte i hvert fall opp på audition i Oslo og det er dét jeg har tatt med i statistikken. :!: Legg forresten merke til at alle - med unntak av Wisnu - som gikk videre fra ordinære semifinaler var deltaker nr 6, 7 eller 8 (av 8). Det lønner seg altså å synge sent i semifinalene. De i kursiv er de som fikk en ny mulighet i oppsamlings-semi'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå