Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste grunnen til at han ble stemt ut var at han ikke er etnisk norsk. Folk sier at det ikke handler om det, men det er noe som bare er sånn, desverre..

6136052[/snapback]

Dummeste jeg har hørt på flere timer.

Lenke til kommentar

*snork* Som jeg trodde.. Fjortisser forran TVskjermen!

kjerts: Har diskutert mye med vennene mine for å komme fram til hvorfor i pokker en med en såpass god stemme røyk ut, så vi kom fram til den konklusjonen og tror den er LITT logisk iallfall.. :p

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Enig med NightKeeper. Men et band i ryggen tror jeg faktisk han ikke trenger! Om han bare får noen år på baken så håper jeg å høre noen sololåter fra han som IKKE pop, vel og merke. For det er ikke hans greie, og det har han bevist en del ganger. Men rock og den slags, DET greiern! :)

Lenke til kommentar
Enig med NightKeeper. Men et band i ryggen tror jeg faktisk han ikke trenger! Om han bare får noen år på baken så håper jeg å høre noen sololåter fra han som IKKE pop, vel og merke. For det er ikke hans greie, og det har han bevist en del ganger. Men rock og den slags, DET greiern! :)

6136177[/snapback]

Og som vi alle vet

Rock > Pop

Aleks er glemt om fem dager.

Lenke til kommentar
Der kom gåsehuden med hun lille blonde "Fix You" låten.

6136018[/snapback]

Yes. Den beste i Idol. Selv om hun burde lære seg å kontrollere stemmen.

Fikk bare med meg det aller siste. Så jeg må trekke tilbake at jeg ikke bryr meg. Etter å ha sett på i to minutter begynte jeg å bry meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...