Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006


Anbefalte innlegg

Men istedenfor å tilegne seg sangen måtte sangen tilegne seg Wisnu. Vivian klarte heller ikke presset på slutten. Hun sang ikke bra de siste gangenge, dessverre.

 

Vet at du er trønder, så du får ihvertfall kjøpe bensin og pølser av hun fremover... ;)

6131576[/snapback]

Jeg synes Vivian var best i lillefinalen over to sanger, å velge enda en Kelly Clarkson-sang var ren ondskap av dommerne som helt klart favoriserte Jonas ved å velge to planker til han. Jeg tror uansett at vi kommer til å høre mer fra både Vivian og Wisnu (ikke at jeg kommer til å gå til anskaffelse av CD'ene deres).

Når det kommer til Vivian kan jeg godt bytte bensin mot litt pølse. =p

 

Ang. rykninger så er det ikke bare Aleksander som har noen rare bevegelser på scenen. Legg merke til hvordan Jonas kaster/beveger hodet bakover hver gang han legger trykk på et ord. Utrolig fascinerende. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg villt. Forhåpentligvis vinner Aleksander slik at Jonas slipper dette Idol-tullet. Det å måtte spille inn en plate med teite pop-loter som er skrevet for å fenge små fjortiss-jenter samt å turnere rundt på kjøpesentre rundt om i det ganske land og skrive autgrafer til de nevne jentene kan umulig være bra for Jonas.

 

La han heller komme på andre for så på egenhånd å skaffe seg platekontrakt og gjøre det bra som rock-artist. Jonas trenger et ordentlig rockeband i ryggen, som ikke minst er en synlig del av bandet. Med alt for mange pop-artister er det jo utelukkende vokalistene vi ser på scenen, og ingen som spiller instrumenter. Neida, her skal det spilles fra playback noe som blir helt idiotisk for min del. Det blir jo som karaoke bare i en litt mer innøvd form.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
Hvis Kjartan synger rent tror jeg du har hørt litt for ofte på tvillingbroren "@lex"...

6130675[/snapback]

 

 

Så du mener Kjartan sang falskt? :ermm:

Det er greit nok å si at vi har hørt lite fra ham i ettertid av Idol, men å påstå at han sang falskt er faktisk feil.

 

Jeg aner faktisk ikke hva/hvem olex er... :hmm:

Lenke til kommentar
Så du mener Kjartan sang falskt?  :ermm:

Det er greit nok å si at vi har hørt lite fra ham i ettertid av Idol, men å påstå at han sang falskt er faktisk feil.

 

Jeg aner faktisk ikke hva/hvem olex er...  :hmm:

6134417[/snapback]

Da tror jeg du virkelig bør høre opptakene av ham en gang til. Greit nok at du ikke hører det, men fakta er at han gjorde nettopp det.

 

@lex er forresten tvillinglillebroren til Kjartan:

378360.jpeg

Lenke til kommentar
Så du mener Kjartan sang falskt?   :ermm:

Det er greit nok å si at vi har hørt lite fra ham i ettertid av Idol, men å påstå at han sang falskt er faktisk feil.

 

Jeg aner faktisk ikke hva/hvem olex er...  :hmm:

6134417[/snapback]

Da tror jeg du virkelig bør høre opptakene av ham en gang til. Greit nok at du ikke hører det, men fakta er at han gjorde nettopp det.

 

Da anbefaler jeg deg å høre igjennom opptakene en gang til også, så kan vi heller snakke om det da. Her er også noen låter fra den nye plata hans: http://www.myspace.com/kjartansalvesen

 

@lex er forresten tvillinglillebroren til Kjartan:

6134477[/snapback]

 

Har aldri sett ham før.

Endret av VikingF
Lenke til kommentar
Da anbefaler jeg deg å høre igjennom opptakene en gang til også, så kan vi heller snakke om det da. Her er også noen låter fra den nye plata hans: http://www.myspace.com/kjartansalvesen

6134653[/snapback]

Har du hørt om Auto-tune? La oss ikke prate om Kjartan, han fortjener ikke meideomtale... :tease:

 

Edit: Hørte på opptak av ham på den siden du linket til, og jeg trekker tilbake det med Auto-tune. Det hører man. :(

 

Javel? Har aldri sett ham før, men han må da være mange år yngre enn Kjartan?!  :eek:

6134653[/snapback]

Joda, men de er ikke eneggede tvillinger. Bare tvillinger født av helt forskjellig mor på helt forskjellig tidspunkt. ;)

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Da anbefaler jeg deg å høre igjennom opptakene en gang til også, så kan vi heller snakke om det da. Her er også noen låter fra den nye plata hans: http://www.myspace.com/kjartansalvesen

6134653[/snapback]

Har du hørt om Auto-tune? La oss ikke prate om Kjartan, han fortjener ikke meideomtale... :tease:

 

For all del, men det er stor forskjell på å påstå at en vinner har floppet som artist, og å pålegge vedkommende egenskaper som faktisk ikke er tilfelle.

 

Jeg er ikke av dem som ikke har evnen til å høre om folk synger falskt eller ei. Hvis du hadde stilt 10 personer foran meg, hvorav 5 synger rent og 5 synger falskt, så hadde jeg uten problemer kunne plassert hver av dem i riktig "kategori". :) Veldig få (prosentmessig) er helt ute av stand til å skille rent fra falskt. Grunnen for at jeg sier dette er fordi det har blitt et moteord (i disse Idol-tider) å bruke "tonedøv-argumentet" hver gang man er uenig med noen angående hvorvidt en person synger bra eller dårlig.

 

Javel? Har aldri sett ham før, men han må da være mange år yngre enn Kjartan?!  :eek:

6134653[/snapback]

Joda, men de er ikke eneggede tvillinger. Bare tvillinger født av helt forskjellig mor på helt forskjellig tidspunkt. ;)

6134675[/snapback]

 

Ja, fant ut at du hadde skrevet tvillingLILLEbroren og editerte innlegget mitt. :whistle::D Trodde det var noe jeg hadde misset her et øyeblikk.. Hehe.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...