Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med kurt??

6104364[/snapback]

Kurt er vel et aldri så lite unntak, og bevis på at det er mulig å finne ordentlige artister i Idol-opplegget.

6104439[/snapback]

Kurt er et flott eksempel på hvordan det går med gode artister når de kommer inn i Idol-systemet.

Lenke til kommentar
Kurt er et flott eksempel på hvordan det går med gode artister når de kommer inn i Idol-systemet.

6105155[/snapback]

Kurt har Idol-konseptet å takke for suksessen. Han har nå tjent 13 millioner, er fortsatt aktiv på konserter, platesalg o.l.. Hadde aldri klart å gjøre seg kjent gjennom Fenrik Lane.

Lenke til kommentar

6105155[/snapback]

Kurt har Idol-konseptet å takke for suksessen. Han har nå tjent 13 millioner, er fortsatt aktiv på konserter, platesalg o.l.. Hadde aldri klart å gjøre seg kjent gjennom Fenrik Lane.

6105180[/snapback]

Det var ikke det som var poenget. Han synger drittsanger, beklager uttrykket. Idol har hjulpet ham fram i pop-verdenen, men det har også tatt noe vekk fra Kurt. Var jeg den eneste som ikke ble tatt av "She's so high" bølgen?

Lenke til kommentar

Hadde me klart å få med eldre personar som i USA ville nivået vært betraktelig høgare. Sånn som Idol Norge fungerer i dag har du ein bråte med 16-18-åringar som ikkje kan synge godt nok for å bli ein artist. I USA er dei fleste som kom til finalerunden opp under 30 år, trur det var ein person under 20.

Lenke til kommentar

åi!? :dontgetit: .. seriøst? Hørtes flott ut!!

hmm.. Ja, i Norge er det "ofte" slik at det er, som du sier, 16 - 18 - åringer, ..og 8 åringer med hver sin mobiltelefon og et tilsynelatende utømmelig kontantkort..

Lenke til kommentar

Aleksanders låtvalg til finalen:

Seal - Kiss from a rose

Andreas Johnson - Glorious

A little too perfect (vinnerlåten)

Jonas:

Gogo Dolls - Iris

Billy Idol - White Wedding

A little to perfect (vinnerlåten)

Endret av Vero_NiCa
Lenke til kommentar
Det var ikke det som var poenget. Han synger drittsanger, beklager uttrykket. Idol har hjulpet ham fram i pop-verdenen, men det har også tatt noe vekk fra Kurt. Var jeg den eneste som ikke ble tatt av "She's so high" bølgen?

6105244[/snapback]

Personlig synes jeg andre plata til kurt er strålende bra, og vet mange som er enig med meg akkurat der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...