Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk med meg slutten av opptredenen på Gullruten...forstår dem godt :)

Vil henvise til et tidligere innlegg her om dialekter... Føler det er rimelig umodent å nesten direkte "mislike" en person pga dialekten hans.

Grow up, man! :roll:

Forøvrig hadde du vel mest hørt han synge - ikke prate - i fremtiden.

For å gjenta meg selv: Min favoritt er ute av idol. Nå mener jeg dette (Alle har selvfølgelig lov til å ha sin mening! :) )...:

Aleksander er absolutt den som synger best - teknisk sett, og med tanke på stabilitet, profesjonalitet osv(husker tekst, stort sett). Man må kunne teksten på en sang man skal fremføre som pop/"super"-stjerne. Såpass bør man vel kunne forvente.

Jonas har en mer spesiell og kul stemme, selv om jeg personlig syns han får en rar, rar "hul"-lyd som høres goofy ut på høye toner... heh. Men uansett så vinner nok han finalen, han har desidert flest fans. Kan godt hende det bli jevnt, men. Utifra det vi har sett gjennom hele sesongen nå kan man vel forvente seg minst sprekking og tekst-glemming av Aleksander. Mener ikke å være slem mot Jonas - han er dyktig!

Blir spennende å se om det blir årets idol-vinner eller andre idol-deltakere som vil ha størst suksess.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg tror Jonas vinner, men Alexander kan vel kanskje overraske, det hadde jo egentlig vært greit for spenningens skyld. Hvis ikke ender vi opp som i fjor med en helt uspennende finale og en helt uinteressant vinner....

Lenke til kommentar

De gjorde en elendig versjon av Pink-låten sammen. Alexander var så dritnervøs at han bare sto rett opp og ned og flikka med blikket og sang skjelvende og off-pitch mye av tiden. Jonas var litt mere løssluppen, men han sleit med å få den der "growle"-lyden i stemmen, og hørtes bare puslete ut.

Den låta er skrevet for ei dame som har en kraftig stemme, noe ingen av de to har.

Midt blant SÅ mange ordentlige artister som kunne synge profft (Trine Rein f.eks.) ble det enda mere åpenlyst hvorfor Idol-artister ikke er egentlig artister men et oppkok av TV2 for å tjene masse penger på SMS-meldinger og reklame.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
hehe, idol er oppskrytt, tragisk, fælt, horribelt, skremmende, dumt og tullete  :p

6099031[/snapback]

Akkurat som det faktum at du postet i en Idol-tråd bare for å si det.

Ja, de fikk vite sangen de skulle synge først i dag, så de har jo hatt utrolig dårlig tid på å øve noe særlig på den.

Lenke til kommentar
Jeg tror Jonas vinner, men Alexander kan vel kanskje overraske, det hadde jo egentlig vært greit for spenningens skyld. Hvis ikke ender vi opp som i fjor med en helt uspennende finale og en helt uinteressant vinner....

6098037[/snapback]

..Og hvis det som i fjor kanskje blir den uninteressante vinneren vi hører minst fra, hvorfor ikke? :D

Den låta er skrevet for ei dame som har en kraftig stemme, noe ingen av de to har.

Midt blant SÅ mange ordentlige artister som kunne synge profft (Trine Rein f.eks.) ble det enda mere åpenlyst hvorfor Idol-artister ikke er egentlig artister men et oppkok av TV2 for å tjene masse penger på SMS-meldinger og reklame.

Hm, snakker du om den samme Trine Rein som jeg tenker på? Den Trine Rein som sto fram i media og sa at hun ikke kunne synge, at de fikset noe voldsomt på bl.a. pitch osv i studio?

På idol synger de 100%Live, noe jeg ikke kan tro f.eks Trine Rein gjorde mye. Mange i idol synger veldig bra.

edit: leif

Endret av [-GoMp-]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...