Moff Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hvor gammel er Jonassssss ? ( slangemennesket fra team antonsen ) HVor gammel er Jonas ? Ser ut som han er 14 / 15 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hvor gammel er Jonassssss ? ( slangemennesket fra team antonsen ) HVor gammel er Jonas ? Ser ut som han er 14 / 15 6096205[/snapback] Blei vel 18 i dag Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hvorfor sang Aleksander og Jonas "Get This Party Started" på Gullruten? Passa jo overhode ikke til døm Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jonas ble 18 i dag ja.. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hvorfor sang Aleksander og Jonas "Get This Party Started" på Gullruten? Passa jo overhode ikke til døm 6096681[/snapback] Idolfinalister gruer seg til i kveld DERFOR! Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Fikk med meg slutten av opptredenen på Gullruten...forstår dem godt Vil henvise til et tidligere innlegg her om dialekter... Føler det er rimelig umodent å nesten direkte "mislike" en person pga dialekten hans. Grow up, man! Forøvrig hadde du vel mest hørt han synge - ikke prate - i fremtiden. For å gjenta meg selv: Min favoritt er ute av idol. Nå mener jeg dette (Alle har selvfølgelig lov til å ha sin mening! )...: Aleksander er absolutt den som synger best - teknisk sett, og med tanke på stabilitet, profesjonalitet osv(husker tekst, stort sett). Man må kunne teksten på en sang man skal fremføre som pop/"super"-stjerne. Såpass bør man vel kunne forvente. Jonas har en mer spesiell og kul stemme, selv om jeg personlig syns han får en rar, rar "hul"-lyd som høres goofy ut på høye toner... heh. Men uansett så vinner nok han finalen, han har desidert flest fans. Kan godt hende det bli jevnt, men. Utifra det vi har sett gjennom hele sesongen nå kan man vel forvente seg minst sprekking og tekst-glemming av Aleksander. Mener ikke å være slem mot Jonas - han er dyktig! Blir spennende å se om det blir årets idol-vinner eller andre idol-deltakere som vil ha størst suksess. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Ååå, jeg fikk ikke med meg at de skulle opptre på Gullruten Det går vel i reprise i morgen. Når sånn ca. i programmet var det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg tror Jonas vinner, men Alexander kan vel kanskje overraske, det hadde jo egentlig vært greit for spenningens skyld. Hvis ikke ender vi opp som i fjor med en helt uspennende finale og en helt uinteressant vinner.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) De gjorde en elendig versjon av Pink-låten sammen. Alexander var så dritnervøs at han bare sto rett opp og ned og flikka med blikket og sang skjelvende og off-pitch mye av tiden. Jonas var litt mere løssluppen, men han sleit med å få den der "growle"-lyden i stemmen, og hørtes bare puslete ut. Den låta er skrevet for ei dame som har en kraftig stemme, noe ingen av de to har. Midt blant SÅ mange ordentlige artister som kunne synge profft (Trine Rein f.eks.) ble det enda mere åpenlyst hvorfor Idol-artister ikke er egentlig artister men et oppkok av TV2 for å tjene masse penger på SMS-meldinger og reklame. Endret 13. mai 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 De fikk vel vite sangen de skulle synge samme dagen vel ? :o Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 hehe, idol er oppskrytt, tragisk, fælt, horribelt, skremmende, dumt og tullete Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 hehe, idol er oppskrytt, tragisk, fælt, horribelt, skremmende, dumt og tullete 6099031[/snapback] Akkurat som det faktum at du postet i en Idol-tråd bare for å si det. Ja, de fikk vite sangen de skulle synge først i dag, så de har jo hatt utrolig dårlig tid på å øve noe særlig på den. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg synes det er viktig at min mening kommer med Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Jeg tror Jonas vinner, men Alexander kan vel kanskje overraske, det hadde jo egentlig vært greit for spenningens skyld. Hvis ikke ender vi opp som i fjor med en helt uspennende finale og en helt uinteressant vinner.... 6098037[/snapback] ..Og hvis det som i fjor kanskje blir den uninteressante vinneren vi hører minst fra, hvorfor ikke? Den låta er skrevet for ei dame som har en kraftig stemme, noe ingen av de to har.Midt blant SÅ mange ordentlige artister som kunne synge profft (Trine Rein f.eks.) ble det enda mere åpenlyst hvorfor Idol-artister ikke er egentlig artister men et oppkok av TV2 for å tjene masse penger på SMS-meldinger og reklame. Hm, snakker du om den samme Trine Rein som jeg tenker på? Den Trine Rein som sto fram i media og sa at hun ikke kunne synge, at de fikset noe voldsomt på bl.a. pitch osv i studio? På idol synger de 100%Live, noe jeg ikke kan tro f.eks Trine Rein gjorde mye. Mange i idol synger veldig bra. edit: leif Endret 14. mai 2006 av [-GoMp-] Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Trine Rein var jo helt ute av takt med musikken. Mulig hun mimet, og musikken var dårlig mikset, hva vet jeg, men det var ikke noe bra. Jonas sang mye bedre enn Alexander forresten. Lenke til kommentar
tmth Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg tror Jonas vinner, men liker Alexander best. Det kan jo hende at han vinner også, siden de fleste som stemmer på Vivian liker sikkert han bedre... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hva med kurt?? 6104364[/snapback] Kurt er vel et aldri så lite unntak, og bevis på at det er mulig å finne ordentlige artister i Idol-opplegget. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Første sesongen av IDOL var det jo flere skikkelige artister der. I år er det etter min mening ingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå