Zeph Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hva med å sette opp en poll? - "Hvem vinner Idol 2006?". 6091493[/snapback] Hvordan lager man poll her på forumet? Får bare opp "Nytt emne" og ingen poll-mulighet.... 6091758[/snapback] Ein moderator må gjere dette, ta kontakt med dei via PM. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Ein moderator må gjere dette, ta kontakt med dei via PM. Ok, takk. Har skrevet en PM til en av moderatorene nå. (Da var pollen oppe og går!) Endret 13. mai 2006 av VikingF Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hadde en anelse på forhånd om at det kom til å bli en guttefinale. Helt greit for meg, så lenge Jonas vinner. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Margaret Berger satser på electronica Så lenge det høres bra ut, så skal jeg ikke klage på katteøynene hennes Endret 13. mai 2006 av Smallville Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hvis Jonas ikke driter seg ut sånn som i går, kommer han til å vinne med glans. Hvis man ser på hvordan det la an på VG-barometeret før gårsdagens runde, ser man at Jonas har et laaangt forsprang. Spørsmålet er hva de som stemte Vivian vil stemme nå. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hmm... Dette var en vansklig Poll! Ettersom jeg aldri har sett ferdig ett av årets programmer, og ikke har en eneste liten anelse om hvem de to er, synes jeg kanskje pollen burde inneholdt en "nøytral" stemme! Jeg stemmer Nøytralt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Margaret Berger satser på electronica Så lenge det høres bra ut, så skal jeg ikke klage på katteøynene hennes 6092588[/snapback] Huffda, er denne låta ute eller? Også var ho forlova med ein som var 13 år eldre, jaja, ikkje mitt problem. Jonas bør fint klare å dra i land denne Idol-runden, men det at 10-14 år gamle jenter er den dominerande gruppa som stemmer vil kanskje være til fordel for Aleksander? Endret 13. mai 2006 av zeph Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hvorfor skal det være til fordel for Aleksander? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jonas bør fint klare å dra i land denne Idol-runden, men det at 10-14 år gamle jenter er den dominerande gruppa som stemmer vil kanskje være til fordel for Aleksander? 6092680[/snapback] Jonas er favoritten deres, så du bør jo ikke frykte noe fra dem. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 det beste hadde jo vert om parret kom til finalen, eller hva Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Nei, det beste hadde vært Jonas og Vivian i finalen. Aleksander har kommet seg de siste rundene, men er etter min mening ikke bra nok ennå. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hvorfor skal det være til fordel for Aleksander? 6092684[/snapback] De liker dialekten. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hvorfor skal det være til fordel for Aleksander? 6092684[/snapback] De liker dialekten. 6092823[/snapback] Nå snakker ikke Jonas veldig mye dialekt, men antyder du at Østfold-dialekt ikke er fint? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Nei, det er det ikke! Tror de som stemte Vivian vil stemme på Aleks. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Håper Aleksander vinner, han er en mer idol-passende vinner enn hva Jonas er. Må bare ta med at Aleksander var helt fantastisk da han sang Seal-Kiss from a rose i går. Det var imponerende bra! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jonas har klart den stilen jeg liker best av de 2. Aleksander har den styggeste dialekten i Norge, samt han ser meget horribelt ut. Hans sangvalg + stemmen når jo ikke i næheten av Jonas. Vivian skulle vært i finalen i stedenfor Aleksander. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg tror Jonas vinner finalen, men håper Aleksander vinner. Tingen er jo at Jonas passer overhodet ikke til å bli Idol-vinner. Joa, han får jo platekontrakt. Men han kommer jo sannsynligvis til å måtte synge teite Idol-sanger i flere uker framover på diverse kjøpesentre. og vips så er han glemt. Om han ikke vinner er ejg sikker på at han lett får seg platekontrakt, og om han da faktisk får lov til å synge i den stilen han vil tror jeg det kan bli svært bra. Da kommer jeg til å vurdere å kjøpe platen hans faktisk. Når det er sagt så er jo ALeksander flink han og, og man skal jo selvfølgelig ikke være for sikker på hvem som ender opp i finalen. Det blir jo litt for dumt. Men så skal det sies at Idol-resultater kan være veldig overaskende. Hvem skulle trodd at Kjartan skulle vinne i fjor? Og hvem skulle tro at stolsliteren Margareth kom helt til finalen? Men det blir spennende. Håper bare Jonas synger en veldig fin låt i finalen! Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg ville aldri kjøpt en plate av Jonas. Stemmen er slitsom og han synger ikke så spesielt bra. Hes og til tider ganske surt. Aleksander har bevist flere ganger at han takler det meste, og at han har et stort register og en kraftfull stemme. Pluss at han er dyktig musiker, da som pianist. Håper kanskje at Jonas vinner, slik at Aleksander kan gjøre det han har lyst til, og ikke bli tvingt til alskens dårlig pop-låter av plateselskapet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jonas skal ha eit godt band i ryggen,då snakker vi! Samt muligheten til å produsere det som passer han. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg ville aldri kjøpt en plate av Jonas. Stemmen er slitsom og han synger ikke så spesielt bra. Hes og til tider ganske surt. Aleksander har bevist flere ganger at han takler det meste, og at han har et stort register og en kraftfull stemme. Pluss at han er dyktig musiker, da som pianist. Håper kanskje at Jonas vinner, slik at Aleksander kan gjøre det han har lyst til, og ikke bli tvingt til alskens dårlig pop-låter av plateselskapet. 6096095[/snapback] Helt enig. Det er som regel de som kommer på 2. og 3. som gjør det best. De får bedre tid på seg og kan lage noe som er deres eget, hvis dere skjønner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå