Bytex Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Også dukker Alex opp med den knall versjonen av Seal..vanskelig dette.. Endret 12. mai 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 ok da.. det er dumt av meg å tro hvem som ryker og ikke.. mange går vel for "ååå, det er så søtt om det er et kjærestepar i finalen" osv.. umulig å vite hva "folket" stemmer :S Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Pokker ta, skal si dette var mye bedre enn før pausen, det var jo skandale. Jevnt i dag folkens Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Aleksander fortjener plassen etter den Seal opptredenen. Vivian var litt bedre enn Jonas i dag, og også generelt etter min mening. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Har litt dårlig tid, begrunnelse kommer senere... Vivian: #1 - 2/6 #2 - 5/6 Sum - 7 Jonas: #1 - 2/6 #2 - 4/6 Sum - 6 Aleksander: #1 - 3/6 #2 - 5/6 Sum - 8 Jonas eller Vivian ryker, selv om jeg skulle ønske det ble Aleksander. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Er ganske sikker på Alexander kunne vunnet finalen med den Seal-sangen. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg tror Vivian ryker i dag. Håper egentlig Aleksander vinner. føler han passer som Idol-vinner. Jonas får platekontrakt uansett Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Håper Aleksander og Vivian kommer til finalen. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Min søster og hennes vennine mener at Idol er veldig morsomt i år, og at Vivian og Aleksander burde gå til finalen. Men det er alt for mye reklame i sendingene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hørte akkurat på A-Ha sin versjon av "I've Been Losing You" (fra Hunting High and Low)..Det er cirka 10 mil mellom Alexander og Morten Harket på denne låten. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Så lenge Jonas blir med videre, gir jeg mer eller mindre faen i hvem som blir med han! Jeg vil høre Hurt i finalen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) De synger vel ikke låter de har sunget før i finalen. Finn Nine Inch Nails w/David Bowie-Hurt (live). Så hører du hvordan den SKAL være. Med Trent som skriker "And you could HAAAVE it all, my empire of dirt". Jonas er en liten speider i forhold til den kraften. Endret 12. mai 2006 av Bitex Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Så lenge Jonas blir med videre, gir jeg mer eller mindre faen i hvem som blir med han! Jeg vil høre Hurt i finalen 6090490[/snapback] Så enig, så enig! Men det er vel uaktuelt, med tanke på at han sang den i semifinalen? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Joda, i finalen synger man som oftest sanger man har sunget før! Tone sang jo Sunday Morning ifjor, som hun gjorde i semien. Husker ikke i farten hva Jorunn gjorde, men Margaret og Kjartan sang begge låten de sang i semifinalen. Husker også at Kjartan sang Sorry seems to be the hardest word i finalen, akkurat som han gjorde da de sang 80talls hits/hits fra det året du ble født. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Urk, så boring.. Samma hvem av de som vinner kommer til å lage et dårlig og kjedelig album, dessverre. Syns ikke de passer som "idol-stjerne". Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Aleksander og Jonas gikk videre! Synes Vivian skulle gått videre istedetfor JOnas, han kunne jo ikke engang teksten ffs!? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Ha ha ha ha ha.. Gikk som jeg håpet! Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Joda, i finalen synger man som oftest sanger man har sunget før!Tone sang jo Sunday Morning ifjor, som hun gjorde i semien. Husker ikke i farten hva Jorunn gjorde, men Margaret og Kjartan sang begge låten de sang i semifinalen. Husker også at Kjartan sang Sorry seems to be the hardest word i finalen, akkurat som han gjorde da de sang 80talls hits/hits fra det året du ble født. 6090575[/snapback] Da så, gleder meg til fredag :> Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Aleksander ser ikke så glad ut lenger. Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå