Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006


Anbefalte innlegg

Irriterte meg over Miss Bart selv i går. Makan til oppblåst person. Greit med noe selvtillit, men det der var langt over grensen til selvgodhet.

5541104[/snapback]

ÅÅ, at jeg ikke fikk sett henne. Alle gikk å snakket om bartina på skolen i dag, følte meg så utenfor:P

5541171[/snapback]

 

Det går vel en reprise på tv2 zebra eller noe om du har den...Er ikke sikker på NÅR, men det går vel an å finne ut. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper inderlig at det kommer noe bedre enn Ørjan. Han har ikke dårlig stemme, men det blir litt kjedelig i lengen, synes jeg. Men han kommer sikkert langt, akkurat som alle døm andre jentemagnetene...

 

Ørjan...*du er delig*..<<*håper han leser denne tråden*

 

Jeg håper Miss Bart leser denne tråden :D (sorry Stine, men jeg må i hvertfall vite navnet hennes hvis jeg skal vurdere å kalle ho noe annet ;))

Lenke til kommentar
Jeg håper inderlig at det kommer noe bedre enn Ørjan. Han har ikke dårlig stemme, men det blir litt kjedelig i lengen, synes jeg. Men han kommer sikkert langt, akkurat som alle døm andre jentemagnetene...

 

Ørjan...*du er delig*..<<*håper han leser denne tråden*

 

Jeg håper Miss Bart leser denne tråden :D (sorry Stine, men jeg må i hvertfall vite navnet hennes hvis jeg skal vurdere å kalle ho noe annet ;))

5541752[/snapback]

 

Har en venns om ligner såååååååååå på ørjan..vi har begynt å kalle han for ørjis..og han hater det! :cry: :!: Ørjissssss..kan vi få slikkelittpå deg..kan du synge for oss...!! :D ja v er gale hele gjengen...

 

 

Miss BART!! :nei::innocent::D HAR JENTA virkelig...BART..?

Lenke til kommentar
HAR JENTA virkelig...BART..?

Det skal jeg love deg :tease: Derfor synes jeg også når ho først skal være så perfekt, at ho i hvertfall kunne tatt vekk sånne mannlige faktorer :p

5541815[/snapback]

 

ojj..hvorfor så ikke jeg barten??

Hun hadde på en måte "skygger" i ansiktet..men bart!! :hmm: hehe....hun er vel langt fra perfekt? Mulig de vinkler det litt nasty på tv..og at jenta har en fin personlighet..de blir jo bedt om å si rare ting også.."hvorfor skal du vinne idol"...så viser de ikke spørsmålet bare svaret.."Jeg er best...derfor SKAL JEG VINNE IDOL"..see?

Lenke til kommentar

Joda, det er en ting. Men hvis du f.eks. så på i går, da ho kom ut fra dommerene etter å ha sunget duett med han typen. Programlederne spurte hvordan det gikk, og ho svarte på sin unike måte "Eeh.. for meg gikk det jo bra, men for oss to sammen.. eh..", og ga på en måte skylda på han typen ho sang sammen med.

 

hun er vel langt fra perfekt?

 

Nei, for all del! Men når ho først skal PRØVE å være perfekt, mener jeg, så kan ho droppe barten :p U see?? ;)

Lenke til kommentar
Joda, det er en ting. Men hvis du f.eks. så på i går, da ho kom ut fra dommerene etter å ha sunget duett med han typen. Programlederne spurte hvordan det gikk, og ho svarte på sin unike måte "Eeh.. for meg gikk det jo bra, men for oss to sammen.. eh..", og ga på en måte skylda på han typen ho sang sammen med.

 

hun er vel langt fra perfekt?

 

Nei, for all del! Men når ho først skal PRØVE å være perfekt, mener jeg, så kan ho droppe barten :p U see?? ;)

5541888[/snapback]

 

hehe !! Ja..husker det..og ble veldig overrasket..!hvor dum går det ann å bli? Han kisen var jo så søt og uff..bommet litt..men det gjorde hun også..ærligtalt..

Lenke til kommentar
Nettopp ;)  Hva synes du (er jo nesten bare vi som er aktive her :p) om det kjærsteparet, a??

5541964[/snapback]

hehe..har kommentert dem før...de er sikkert søte...men den utstrålingen til hun jenta spiller negativt for henne i mine øyne..et eller annet jeg ikke klarer..men hun har en fin stemme..for de som liker sånne stemmer..vet ikke hvor "Kul" den er dog !

Lenke til kommentar
Hva med ho her, a?? Det lille jeg så av ho virka i hvertfall lovende...

 

5542057[/snapback]

 

Hun var hvertfall pen!! Har ikke sett eller hørt henne..

5542071[/snapback]

Den sangen hun sang, en eller annen med jackson five var utrolig slitsom å høre på! Men hun kan nok å synge, tipper nervene stod for all pustingen og skjelvingen:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...