bortevekk Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Blir spennende neste fredag. Har en liten mistanke om at Vivian ryker, faktisk! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Blir spennende neste fredag. Har en liten mistanke om at Vivian ryker, faktisk! 6052042[/snapback] Enig, tror på en ren guttefinale. Hadde noen spurt meg for noen uker tilbake, ville jeg nok sagt at Vivian kom til finalen, men de siste gangene har hun skuffet meg. Aleksander har ikke imponert meg tidligere, men har derimot imponert meg i det siste. Lenke til kommentar
tmth Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 jaja, vinneren av Idol-NordNorge og det ikkekristne Norge var hvertfall Marita 6052030[/snapback] Hva mener du med "ikkekristne Norge"? (Kan hende jeg tar en helt blond en her, men skjønte den virkelig ikke. ) Det var en eller annen som sa at at Vivian var mer Idolvinnertype enn Jonas, og jeg ville bare si at jeg mener det helt motsatte. Vivian ville bare blitt en favoritt som vant, og ville forsvunnet fortere enn Jorun som hadde til og med mer personlighet (Vivian er søt, men ikke så sær som Jorun). Jonas er jo mer sånn Kurt type som kan nå til flere folk enn Idolpubliken og faktisk selge plater. Og derfor har han potensiale til å bli mer enn en døgnflue. Selv om jeg liker Jonas sin stemme best, så håper jeg Aleksander vinner Han bare så vittig og flink :!: Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 jaja, vinneren av Idol-NordNorge og det ikkekristne Norge var hvertfall Marita 6052030[/snapback] Hva mener du med "ikkekristne Norge"? 6054342[/snapback] Såvidt jeg vet er både Vivian og Alexander veldig kristne. Jonas var jeg litt usikker på, men tvilen går ikke tiltalte tilgode i denne saken. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg blir grinete hvis Aleksander kommer lenger enn Vivian! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Alexander har jo en fantastisk stemme! Håper på han og Jonas i finale:-) Lenke til kommentar
tmth Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 jaja, vinneren av Idol-NordNorge og det ikkekristne Norge var hvertfall Marita 6052030[/snapback] Hva mener du med "ikkekristne Norge"? 6054342[/snapback] Såvidt jeg vet er både Vivian og Alexander veldig kristne. Jonas var jeg litt usikker på, men tvilen går ikke tiltalte tilgode i denne saken. 6055154[/snapback] Vet ikke hvor mange som visste det (jeg visste det ikke). Og jeg vet ikke hvor mange av de 7-12 åringene som bryr jeg om det når de stemmer. Nordmenn er vel ikke så trangsynte? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Marita dreit seg mest ut på soloen denne gangen. Hun var kjempebra på Nick Cave-låten, men Jonas var 10 ganger mere tilstede og stjal showet. Jonas er faktisk bra, han har en skikkelig Bon Jovi-stil på stemmen, men sliter visst med å holde tonene rene eller å treffe toner. Man hører også at "growlen" forsvinner innimellom. Alexander syns jeg høres flat og kjedelig ut. Vivian har god trøkk i stemmen. Likte stemmen hennes på duetten, men så var det jo en knall bra låt også da. Jonas for teh win! 2k. Endret 7. mai 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 1. Vivian Sørmeland (20) Fra: Åfjord Skal synge: "Since U Been Gone" (Kelly Clarkson) og "Nothing Compares 2 U" (Sinead O'Connor) Stem: Ring 829 49 101 eller send SMS med tallet 1 til 26400 2. Jonas Thomassen (17) Fra: Rygge Skal synge: "Lonely No More" (Rob Thomas) og "Behind Blue Eyes" (Limp Bizkit) Stem: Ring 829 49 102 eller send SMS med tallet 2 til 26400 3. Aleksander Denstad With (18) Fra: Trondheim Skal synge: "I've Been Losing You" (a-ha) og "Kiss From A Rose" (Seal) Stem: Ring 829 49 103 eller send SMS med tallet 3 til 26400 Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Syns ikke Vivian taklet Kelly Clarckson sist fredag, blir spennende denne gangen. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 3. Aleksander Denstad With (18) Fra: Trondheim Skal synge: "I've Been Losing You" (a-ha) og "Kiss From A Rose" (Seal) Stem: Ring 829 49 103 eller send SMS med tallet 3 til 26400 6070911[/snapback] Blir spennende å se om Aleksander takler den sangen Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Tipper at det blir Aleksander og Jonas som ender i finalen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Glemte TV2 å nevne at det er The Who som har orginalen til Behind Blue Eyes, eller er de bare utvitende? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 De har sikkert ikke nevnt det pga det er Limp B-versjonen han synger. Lenke til kommentar
chemical Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Bare ingen av dem synger Madonna - Sorry så er jeg fornøgd. Føtti så lei av den sangen Seal sangen er jo helt konge, og limp sangen er jo pen den også Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 1. Vivian Sørmeland (20)"Nothing Compares 2 U" (Sinead O'Connor) 6070911[/snapback] Den er jeg skeptisk til.... synes det er få andre som klarer dra i land den låta. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Uansett hvem som vinner i år får nok ingen noen Kurt-suksess... Jonas er vel den som synger best, men så det er sagt, ingen av dem synger såå bra til å selge en haug med plater. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) *dobbelpost* .... Endret 10. mai 2006 av datating Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Tipper at det blir Aleksander og Jonas som ender i finalen. 6073293[/snapback] Jeg også! Uansett hvem som vinner i år får nok ingen noen Kurt-suksess... Jonas er vel den som synger best, men så det er sagt, ingen av dem synger såå bra til å selge en haug med plater. Det har ingen av vinnerne hatt siden heller. Ingen er som Kurt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå