Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir spennende neste fredag. Har en liten mistanke om at Vivian ryker, faktisk!

6052042[/snapback]

 

Enig, tror på en ren guttefinale. Hadde noen spurt meg for noen uker tilbake, ville jeg nok sagt at Vivian kom til finalen, men de siste gangene har hun skuffet meg. Aleksander har ikke imponert meg tidligere, men har derimot imponert meg i det siste.

Lenke til kommentar
jaja, vinneren av Idol-NordNorge og det ikkekristne Norge var hvertfall Marita  :)

6052030[/snapback]

 

Hva mener du med "ikkekristne Norge"?

(Kan hende jeg tar en helt blond en her, men skjønte den virkelig ikke. )

 

Det var en eller annen som sa at at Vivian var mer Idolvinnertype enn Jonas, og jeg ville bare si at jeg mener det helt motsatte. Vivian ville bare blitt en favoritt som vant, og ville forsvunnet fortere enn Jorun som hadde til og med mer personlighet (Vivian er søt, men ikke så sær som Jorun). Jonas er jo mer sånn Kurt type som kan nå til flere folk enn Idolpubliken og faktisk selge plater. Og derfor har han potensiale til å bli mer enn en døgnflue.

 

Selv om jeg liker Jonas sin stemme best, så håper jeg Aleksander vinner :D Han bare så vittig og flink :!:

Lenke til kommentar
jaja, vinneren av Idol-NordNorge og det ikkekristne Norge var hvertfall Marita  :)

6052030[/snapback]

 

Hva mener du med "ikkekristne Norge"?

6054342[/snapback]

Såvidt jeg vet er både Vivian og Alexander veldig kristne. Jonas var jeg litt usikker på, men tvilen går ikke tiltalte tilgode i denne saken.

Lenke til kommentar
jaja, vinneren av Idol-NordNorge og det ikkekristne Norge var hvertfall Marita  :)

6052030[/snapback]

 

Hva mener du med "ikkekristne Norge"?

6054342[/snapback]

Såvidt jeg vet er både Vivian og Alexander veldig kristne. Jonas var jeg litt usikker på, men tvilen går ikke tiltalte tilgode i denne saken.

6055154[/snapback]

 

Vet ikke hvor mange som visste det (jeg visste det ikke). Og jeg vet ikke hvor mange av de 7-12 åringene som bryr jeg om det når de stemmer. Nordmenn er vel ikke så trangsynte? :(

Lenke til kommentar

Marita dreit seg mest ut på soloen denne gangen. Hun var kjempebra på Nick Cave-låten, men Jonas var 10 ganger mere tilstede og stjal showet.

Jonas er faktisk bra, han har en skikkelig Bon Jovi-stil på stemmen, men sliter visst med å holde tonene rene eller å treffe toner.

Man hører også at "growlen" forsvinner innimellom. Alexander syns jeg høres flat og kjedelig ut. Vivian har god trøkk i stemmen. Likte stemmen hennes på duetten, men så var det jo en knall bra låt også da.

 

Jonas for teh win! 2k.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

1. Vivian Sørmeland (20)

Fra: Åfjord

Skal synge: "Since U Been Gone" (Kelly Clarkson) og "Nothing Compares 2 U" (Sinead O'Connor)

Stem: Ring 829 49 101 eller send SMS med tallet 1 til 26400

 

2. Jonas Thomassen (17)

Fra: Rygge

Skal synge: "Lonely No More" (Rob Thomas) og "Behind Blue Eyes" (Limp Bizkit)

Stem: Ring 829 49 102 eller send SMS med tallet 2 til 26400

 

3. Aleksander Denstad With (18)

Fra: Trondheim

Skal synge: "I've Been Losing You" (a-ha) og "Kiss From A Rose" (Seal)

Stem: Ring 829 49 103 eller send SMS med tallet 3 til 26400

Lenke til kommentar

3. Aleksander Denstad With (18)

Fra: Trondheim

Skal synge: "I've Been Losing You" (a-ha) og "Kiss From A Rose" (Seal)

Stem: Ring 829 49 103 eller send SMS med tallet 3 til 26400

6070911[/snapback]

 

Blir spennende å se om Aleksander takler den sangen :thumbup:

Lenke til kommentar
Tipper at det blir Aleksander og Jonas som ender i finalen.  :thumbup:

6073293[/snapback]

Jeg også!

 

Uansett hvem som vinner i år får nok ingen noen Kurt-suksess... Jonas er vel den som synger best, men så det er sagt, ingen av dem synger såå bra til å selge en haug med plater.

 

Det har ingen av vinnerne hatt siden heller. Ingen er som Kurt :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...