L@sse Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Mine terningkast: Wisnu: 5 Marita: 4 Aleksander: 6/5 (uttales "6 eller 5") Vivian: 3 Jonas: 2 6007715[/snapback] Noen begrunnelse? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Ganske laber Idol-runde. Wisnu var som vanlig fantastisk, men røyk ut grunnet dårlig seermasse. Tror egentlig at det er en fordel for hans del at han ikke vinner Idol. Nå kan han lage en skive på egen hånd og gjøre det stort i stedet for å ende opp som kjøpesenterentertainer og sanger i barneselskap. Jeg fikk forresten tidenes gåsehud da Jonas sang "You'll never walk alone". Fantastisk sang. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg fikk forresten tidenes gåsehud da Jonas sang "You'll never walk alone". Fantastisk sang. 6008480[/snapback] Nei, ikke fantastisk sang. Liverpool Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg fikk forresten tidenes gåsehud da Jonas sang "You'll never walk alone". Fantastisk sang. 6008480[/snapback] Hm, kanskje sangen er bra, kan ikke si at jeg har hørt no særlig til den før.. men opptreden var hvertfall gørre kjedelig. skuffet meg skikkelig Jonas igår.. har lyst og høre han på "hurt" nivå igjen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Min vurdering av dagens Idoler: Jonas: Terningkast 5. Synger sangen på sin måte, og gjør det veldig bra. Å si noe som "alle som har greia på fotball, holder med Liverpool" eller hva det var, trekker ikke akkurat opp. Anyway, very good! 6007137[/snapback] Helt utrolig at du klarer å gi Jonas terningkast 5. Dette var Jonas' dårligeste opptreden gjennom hele sesongen. Han sang surt, traff ikke tonene, og visste det selv. At du gir han er 5'er er for meg helt uforståelig. Jeg ble personlig utrolig skuffet over at Wisnu røyk ut. Tror heller ikke at det var sjangeren han synger som skapte mangelen på stemmene, men mer at han ikke så ut som en typisk a4 fløtepus eller en berte med skyhøy splitt og evigvarende utrigning. Lenke til kommentar
unabomber Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Når ble det "bertete" å synge med storband og ha splitt på kjolen? Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Mine terningkast: Wisnu: 5 Marita: 4 Aleksander: 6/5 (uttales "6 eller 5") Vivian: 3 Jonas: 2 6007715[/snapback] Noen begrunnelse? 6007738[/snapback] Ja, gjerne det. Wisnu sang veldig bra og hadde som vanlig en fin innlevelse. Litt trekk for kjedelig låt. Marita gjorde det overraskende bra til å være Marita og hadde valgt en låt som passet henne veldig bra. Aleksander gjorde det kanonbra, både show- og sangmessig. Vivian hadde som vanlig bra sangteknikk, men virket litt uekte i opptredenen sin, samt at "Big Spender" ikke er en låt som kler Vivian. Jonas er min opprinnelige favoritt, men gjorde det dårligst i går. Det ble for monotont og samspillet vokal - storband funket dårlig. Sånn. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Når ble det "bertete" å synge med storband og ha splitt på kjolen? 6009659[/snapback] Har aldri sagt at det var bertete å synge med storband og ha split på kjolen. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hm. Hvordan kan man lære seg å synge..? Liksom, syns det er vanskelig å få til 'vibrato', spesielt rask.. Hvordan trene seg opp til det? Noen som har et tonn med tips? =) hehe. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hm. Hvordan kan man lære seg å synge..? Liksom, syns det er vanskelig å få til 'vibrato', spesielt rask.. Hvordan trene seg opp til det? Noen som har et tonn med tips? =) hehe. 6012331[/snapback] Du kan jo prøve å gå til en sangpedagog? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Min vurdering av dagens Idoler: Jonas: Terningkast 5. Synger sangen på sin måte, og gjør det veldig bra. Å si noe som "alle som har greia på fotball, holder med Liverpool" eller hva det var, trekker ikke akkurat opp. Anyway, very good! 6007137[/snapback] Helt utrolig at du klarer å gi Jonas terningkast 5. Dette var Jonas' dårligeste opptreden gjennom hele sesongen. Han sang surt, traff ikke tonene, og visste det selv. At du gir han er 5'er er for meg helt uforståelig. Jeg ble personlig utrolig skuffet over at Wisnu røyk ut. Tror heller ikke at det var sjangeren han synger som skapte mangelen på stemmene, men mer at han ikke så ut som en typisk a4 fløtepus eller en berte med skyhøy splitt og evigvarende utrigning. 6009248[/snapback] Vi har vidt forskjellig musikksmak, enkelt og greit Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Min vurdering av dagens Idoler: Jonas: Terningkast 5. Synger sangen på sin måte, og gjør det veldig bra. Å si noe som "alle som har greia på fotball, holder med Liverpool" eller hva det var, trekker ikke akkurat opp. Anyway, very good! 6007137[/snapback] Helt utrolig at du klarer å gi Jonas terningkast 5. Dette var Jonas' dårligeste opptreden gjennom hele sesongen. Han sang surt, traff ikke tonene, og visste det selv. At du gir han er 5'er er for meg helt uforståelig. Jeg ble personlig utrolig skuffet over at Wisnu røyk ut. Tror heller ikke at det var sjangeren han synger som skapte mangelen på stemmene, men mer at han ikke så ut som en typisk a4 fløtepus eller en berte med skyhøy splitt og evigvarende utrigning. 6009248[/snapback] Vi har vidt forskjellig musikksmak, enkelt og greit 6012583[/snapback] Det handler vel ikke om musikksmak, men heller om hvor god eller dårlig opptreden det var. I motsetning til diskusjon om hvorvidt en musikksjanger er bra eller dårlig, så er det faktisk mulig å konstatere noenlunde om en opptreden var bra eller om den sugde. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg fikk forresten tidenes gåsehud da Jonas sang "You'll never walk alone". Fantastisk sang. 6008480[/snapback] Hm, kanskje sangen er bra, kan ikke si at jeg har hørt no særlig til den før.. men opptreden var hvertfall gørre kjedelig. skuffet meg skikkelig Jonas igår.. har lyst og høre han på "hurt" nivå igjen. 6008724[/snapback] Han sang 'Hurt' helt fantastisk! Nine Inch Nails-versjonen, som også er originalen, er litt for spak. Johnny Cash gjorde også et meget godt cover, kanskje derfor sangen er kjent? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Vi har vidt forskjellig musikksmak, enkelt og greit 6012583[/snapback] Det handler vel ikke om musikksmak, men heller om hvor god eller dårlig opptreden det var. I motsetning til diskusjon om hvorvidt en musikksjanger er bra eller dårlig, så er det faktisk mulig å konstatere noenlunde om en opptreden var bra eller om den sugde. 6012599[/snapback] Hva jeg syns høres bra ut går definitivt ut på musikksmak, jo. Jeg har sagt det før, og jeg kan si det igjen - Wisnu hadde i mine ører ikke en stemme som egnet seg for sang. Derfor ble alltid hans opptredner mildt sagt kjedelige. Andre liker Wisnu og den musikken han representerer, og syntes derfor han gjorde gode opptredner. Lenke til kommentar
granhus Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Oj, viste ikke at det var en idol-tråd her. koselig det. Må vel avsløre at Vivian vinner! Jonas på andre og Alex som nr 3. Vivian gjør ord fattige. At en sånn skjønnhet kan synge som en engel får nakkehårene mine til å reise seg. *sukk* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Vi har vidt forskjellig musikksmak, enkelt og greit 6012583[/snapback] Det handler vel ikke om musikksmak, men heller om hvor god eller dårlig opptreden det var. I motsetning til diskusjon om hvorvidt en musikksjanger er bra eller dårlig, så er det faktisk mulig å konstatere noenlunde om en opptreden var bra eller om den sugde. 6012599[/snapback] Hva jeg syns høres bra ut går definitivt ut på musikksmak, jo. Jeg har sagt det før, og jeg kan si det igjen - Wisnu hadde i mine ører ikke en stemme som egnet seg for sang. Derfor ble alltid hans opptredner mildt sagt kjedelige. Andre liker Wisnu og den musikken han representerer, og syntes derfor han gjorde gode opptredner. 6012657[/snapback] Vi siktet vel mest til Jonas' opptreden, ikke Wisnu. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Vi snakker generelt. Hvis du klarer å vri litt på det jeg skrev om Wisnu, så kommer du kanskje fram til det motsatte, og hva jeg mener om Jonas. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Altså, hvis du ikke hørte at Jonas sang falsk, så har det ingenting med musikksmak å gjøre, da er ditt gehør dårlig. Jeg liker generelt sett Jonas og hans fremførelser, men Liverpoolsangen hans på fredag var falsk - enten man liker Jonas eller ikke. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Wrong, miss... Det er nettopp der musikksmaken kommer inn - hva som er falskt i dine ører er kanskje ikke falskt i mine ører, og omvendt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hehe. Merker at denne diskusjonen er håpløs, så jeg gir meg, så kan du bare ha feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå