darkness| Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Feil feil feil! Wisnu behersker alle type sanger. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 ..mulig.. Men, det hadde vært artig å hørt han gjøre det.. Skulle gjerne hørt han gjort en rocke-låt, f.eks.. uten å gjøre den om til sin "pusete" versjon først.. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 ..mulig.. Men, det hadde vært artig å hørt han gjøre det.. Skulle gjerne hørt han gjort en rocke-låt, f.eks.. uten å gjøre den om til sin "pusete" versjon først.. 6005354[/snapback] Han sang "Follow through" med Gavin DeGraw i semifinalen. Det er jo rock (eller pop-rock). Synes han har vist seg å takle mange typer låter jeg. At han har en soulstemme synes jeg ikke er noe minus. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Har Vivan begynt å spille på sex?? Sist gang; verdens korteste kjole. Nå; Verdens lengste split Lenke til kommentar
smetho Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Han behersker dårlig sangen idag ihvertfall. Var IKKE noe fint! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Har Vivan begynt å spille på sex?? Sist gang; verdens korteste kjole. Nå; Verdens lengste split 6005785[/snapback] Det er stort sett ikke artistene som velger klærne selv. Forøvrig synes jeg Wisnu sang bra i dag. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Det er stort sett ikke artistene som velger klærne selv. Forøvrig synes jeg Wisnu sang bra i dag. 6005795[/snapback] Men hallo? En viss stemmerett har de. Jeg synes han synger bra, men har dritkjedelig sanger. Gjør alle sangene like. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Det er stort sett ikke artistene som velger klærne selv. Forøvrig synes jeg Wisnu sang bra i dag. 6005795[/snapback] Men hallo? En viss stemmerett har de. Jeg synes han synger bra, men har dritkjedelig sanger. Gjør alle sangene like. 6005804[/snapback] Klart de kan si nei hvis de ikke vil gå i noe stygt no.. Og Visnu kan IKKE synge... han synger alle sammen på den rare måten hvis dere skjønner... funker sikkert hvis man er forelska og sammen med den heldige, men ellers... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 LOL, datating. Sorry, men du har ikke peiling på sang hvis du seriøst mener det der. Mirann: Joda, men hun har sikkert ikke foreslått det selv Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 "Den rare måten" er stemma hans og eg er enig, synest ikkje den er fin å høyre på, blir litt...nasal på ein måte. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Eg likte framføringen til Alexander i dag, litt take-off Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Selv om dere ikke liker stemmen hans, så kan dere ikke seriøst mene at han ikke kan synge? I såfall må dere være tonedøve. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Wisnu synger jævlig bra,men eg syns den måten å synge på er utrolig kjedelig. Men han KAN synge ffs! Det er det ingen tvil om syns eg,også har han så god kontroll og framføringer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Selv om dere ikke liker stemmen hans, så kan dere ikke seriøst mene at han ikke kan synge? I såfall må dere være tonedøve. 6005907[/snapback] Selvfølgelig kan han synge, ingen tvil om det, men eg synest ikkje det er fint. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Marita var kjempebra i dag. Vivian ser ut som om hun har fått surret en rosa gardin rundt seg. Armbevegelsen hennes begynner å irritere meg. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Det er stort sett ikke artistene som velger klærne selv. 6005795[/snapback] He he.. Det er ikke til å legge under en stol at dette var en veldig utfordrende kjole! BTW, synes ikke hun gjorde det sååå bra i kveld. Edit: Ja, den arma bør hun snart teipe fast! Endret 28. april 2006 av Mirann Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Stygg var den i hvert fall (kjolen). Håper Vivian ryker, jeg har satset penger på det. Dere må stemme på Marita og Jonas ;P Edit: Faen, det var Jonas jeg skulle satset penger på. Han sang jo dårligst noen sinne i dag. Endret 28. april 2006 av darkness| Lenke til kommentar
smetho Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Marita var ikke flink. Vivian var bedre (men ikke på sitt beste) . Kjolen var jo fin den Ok, kanskje ikke fin da, men... Jonas da, favoritten. Og så det beste laget da Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Stygg var den i hvert fall (kjolen). Håper Vivian ryker, jeg har satset penger på det. Dere må stemme på Marita og Jonas ;P Edit: Faen, det var Jonas jeg skulle satset penger på. Han sang jo dårligst noen sinne i dag. 6005961[/snapback] Kan diskuteres hvor fin den var, ja Jeg heier på Jonas og Aleksander. Håper Wisnu eller Marita ryker Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jonas har aldri sunget så dårlig som i dag (denne sesongen). Falskt og jævlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå