Anonym234 Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg snakket om hvem som sang renest. Det er selvfølgelig vanskeligere å synge slik som Wisnu. 5976646[/snapback] Jeg har ikke lest hva du har skrevet jeg, jeg kom med en ytring. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg snakket om hvem som sang renest. Det er selvfølgelig vanskeligere å synge slik som Wisnu. 5976646[/snapback] Jeg har ikke lest hva du har skrevet jeg, jeg kom med en ytring. 5977836[/snapback] Den er god, jeg svarte bare fordi noen sa at de mente at Wisnu var bedre teknisk, noe han stemmemessig er. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 hum..Hvordan skal jeg si dette host p2p idol 2006 host Jeg sitter og hører på en del av opptrednene om igjen og om igjen. Er faktisk mange som er på et høyt nivå - vokalmessig, uten at jeg skal si noe om artistmessig. Wisnu, Alexander, Vivian, Jonas og Stine er gode vokalister. Noen er mer stabile og trygge enn andre, men dog. Jeg misunner dem! hehe. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hvem setter man penger på at ryker i mårra, da? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Eg sa det sist,men tok feil, men i morra trur eg Marita forsvinner hen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 I morgen håper jeg virkelig Marita må gå. Marita, Wisnu og Alexander i stolen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Noen som tror Jonas stikker av med seieren? Eg syns egentlig Jonas,med sin deilige ruskete stemme ska ha fått seg et passende band i ryggen,og produsert noe med litt riv i om dere skjønner? Dersom han skulle vinne årets idol burde han ihvertfall ikkje bli kasta inne noe slags puse-musikk Endret 27. april 2006 av Mala Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg tror Jonas har en meget stor mulighet til å vinne Idol, ja. På en måte håper jeg det, men på den annen side så fortjener han noe helt annet. Jeg tror ikke han er typen til å gjøre det en idol-vinner skal etter finalen. Han trenger et band. Derfor trenger han egentlig ikke engang komme til finalen for min del. Det hadde vært kjempegøy om vi hadde fått Alexander og Vivian i finalen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Er egentlig enig i det du sier der Nevn. Eg blir alltid så overrasket når puslete sky Alexander opner kjeften, for han kan synge altså.Ganske kraftig stemme på den gutten Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Den er god, jeg svarte bare fordi noen sa at de mente at Wisnu var bedre teknisk, noe han stemmemessig er. 5978738[/snapback] Jepp han er. Lurer på hvem av de to som går ut først.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 I dag håper jeg Vivian går ut. Jeg tror faktisk jeg skal ta og satse noen penger på det. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 I dag håper jeg Vivian går ut. Jeg tror faktisk jeg skal ta og satse noen penger på det. 6002364[/snapback] Vivian?? hmm.. Nå har jeg riktignok ikke sett på de siste gangene.. og helt ærlig ikke fulgt med så mye denne runden her.. men, er ikke Vivian liksom en av de beste? En stor-favoritt?? Trodde/mente hun var kjempedyktig jeg.. Men, du har sikkert rett.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg har ikke så superstor tro på at Vivian ryker, men det er også derfor jeg skal satse penger på det, for da er oddsene bra for å vinne penger. Men Vivian var faktisk i stolen forrige helg. Lenke til kommentar
chemical Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg har ikke så superstor tro på at Vivian ryker, men det er også derfor jeg skal satse penger på det, for da er oddsene bra for å vinne penger. Men Vivian var faktisk i stolen forrige helg. 6002402[/snapback] Er det bare meg, eller er idol ingenting lenger. Tenker du på de 2 første gangene føler jeg at det er som å se det samme om og om igjenn. Føler jeg har sett alt før. Jeg skal nå inrømme at jeg har nesten sett alle episodene dette året også da men:P Føler ikke at jeg bryr meg så mye, uansett hvem som ryker ut. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Jeg håper Jonas eller Wisnu vinner. Men i dag håper jeg bare på at Vivian ryker. Hehe Endret 28. april 2006 av darkness| Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Vivian skal jo vinne hele Idol da. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hehe. Nei! Hun skal ryke i dag, så skal jeg vinne masse penger. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Jeg håper Jonas eller Wisnu vinner.6002659[/snapback] Det håper jeg også. Krysser fingrene for en finale mellom Wisnu og Jonas. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg håper virkelig IKKE Wisnu vinner.. Jeg orker bare enda ikke en slik person til, som bare kan synge "slike typer sanger" ..alt han synger er jo sanger som jeg finner gørr kjedelige!! Han fremfører jo sanger i samme stil, hele jævla tia.. Akkurat som Fuentes.. han kan synge EN type sang.. and that's it.. Nei, for Guds skyld.. eller for min.. La IKKE Wisnu vinne! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg håper virkelig IKKE Wisnu vinner.. Jeg orker bare enda ikke en slik person til, som bare kan synge "slike typer sanger" ..alt han synger er jo sanger som jeg finner gørr kjedelige!! Han fremfører jo sanger i samme stil, hele jævla tia.. Akkurat som Fuentes.. han kan synge EN type sang.. and that's it.. Nei, for Guds skyld.. eller for min.. La IKKE Wisnu vinne! 6004668[/snapback] Behersker han virkelig én sang? Nei, ut med Wisnu... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå