iMono Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Vekk med Marita! Ørjan rett etterpå! Aleksander sang veldig bra, overraskende helt reint på falsett-områdene Wisnu klarte ikke falsetten sin, men han er vel en mer bass-stemme. Det er baryton-stemmene som klarer å synge i falsett slik som Aleksander. Jonas sang heller ikke helt bra, null støtte på de lave tonene. Vivian sang bra etter forholdene, men hun sang langt ifra 100%. Denne rekkefølgen 6. Marita - Ut med henne! 5. Ørjan - Du og! 4. Vivian 3. Jonas 2. Wisnu 1. Aleksander Endret 21. april 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Eg har høyrt ein del på Glorious, så vart ikkje like imponert over Aleksander. 1. Jonas 2. Wisnu 3. Aleksander 4. Vivian 5. Ørjan 6. Marita Marita har ikkje stort å gjere i konkurransen lengre, er heller ikkje vidare imponert over Ørjan. Held framleis Jonas som favoritt, han har vært den klart beste gjennom alle finalerundane. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Syntes Wisnu virker falsk... er et eller annen med han så gjør jeg ikke "tror" på han lissom. Han kan synge seff. Men merker jeg liker han ikke.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 HAHHAHA! Lo meg snytens av Ørjan og Alex forholdet, samt han tullingen som sang "Det löser seij" :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Faen!! Han sku da ikkje ryke i dag Lenke til kommentar
smetho Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Dårlig! Buuuu, Marita burde dratt. Tror hun mente det selv også...var i sjokk stakkar. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hva i *******? Marita burde gå ut. Ørjan fortjener å komme lenger enn henne! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Synes det var en oppsiktsvekkende stol i dag. Hverken Ørjan eller Vivian skulle sittet der. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Synes det var en oppsiktsvekkende stol i dag. Hverken Ørjan eller Vivian skulle sittet der. 5963475[/snapback] Ut med Ørjan. Pålen på scenen. Står helt i ro og synger falskt, passer bra til karaoke! Og jo, de som satt i stolen var de tre dårligste idag. Heldigvis gikk en av surmelkene ut, vi tar de en av gangen. Endret 21. april 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Eg syns no mannen synger bra eg Jaja det nytter ikkje krangle. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Ut med Ørjan. Pålen på scenen. Står helt i ro og synger falskt, passer bra til karaoke! Er ikke dette det helt motsatte av karaoke? Man pleier som regel å danse og hoppe på bord, samt knekke stoler og benker når man synger karaoke. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Ut med Ørjan. Pålen på scenen. Står helt i ro og synger falskt, passer bra til karaoke! Er ikke dette det helt motsatte av karaoke? Man pleier som regel å danse og hoppe på bord, samt knekke stoler og benker når man synger karaoke. 5963521[/snapback] Vel, burde vel sagt soverommet da , men falskt og kjedelig synger han ihvertfall. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Ørjan sang ikke falskt. Hvis du synes det, er du absolutt ikke gehør. Marita sang litt surt i dag.. Jeg heier på Wisnu og jonas, tror jeg. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Eg syns no mannen synger bra eg Jaja det nytter ikkje krangle. 5963519[/snapback] Foruten når han presser stemmebåndet sitt for å komme litt opp i tonehøyde? Han vet ihvertfall ikke hva støtte er. Det vet ikke du heller hvis du synes han synger bra. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Ørjan sang ikke falskt. Hvis du synes det, er du absolutt ikke gehør. Marita sang litt surt i dag.. Jeg heier på Wisnu og jonas, tror jeg. 5963536[/snapback] Vel, jeg har absolutt gehør hvis du ville vite det. Går på musikklinje, så tror jeg får teste det sånn 10 ganger i uken Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) litt enig i det med presse stemmebåndene, however. No offence, men ikke alle på musikklinja er gehøre...og alle på bilmekanikerlinja mekker ikke alt riktig...og alle på kokkelinja lager ikke like god mat... hvis du tar poenget mitt. Men kanskej du er det, ikke vet jeg. Men han sang ikke falskt falskt i dag. Marita sang i alle fall falskere da. Trodde Ørjan hadde flere fans enn henne også. jaja. Endret 21. april 2006 av [-GoMp-] Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hehe. Jeg sa det, jeg tror Marita ryker i dag, men jeg kunne tenkt meg å satse penger på Ørjan. Desverre fant jeg ikke ut hvor jeg skulle spille. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 litt enig i det med presse stemmebåndene, however. No offence, men ikke alle på musikklinja er gehøre...og alle på bilmekanikerlinja mekker ikke alt riktig...og alle på kokkelinja lager ikke like god mat... hvis du tar poenget mitt. Men kanskej du er det, ikke vet jeg. Men han sang ikke falskt falskt i dag. Marita sang i alle fall falskere da. Trodde Ørjan hadde flere fans enn henne også. jaja. 5963549[/snapback] Greit. Marita sang så falskt at jeg fikk RYKNINGER i kroppen, etterhvert har Ørjan vist at han har fått større kontroll over stemmen sin med tanke på nervøsitet. Han synger kanskje ikke en halvtone feil, noe som preger hele Maritas opptreden, men han synger alltid litt under eller over når han har et "stort" stemmesprang. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Det er jeg enig i:) Syns han er /var flink ja, med tanke på at han har angst for store folkemengder(?). Tøft gjort. Hvem syns du er den beste vokalisten i idol2006? Se bort i fra utstråling osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå