Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff, blir gauling på Vivian på fredag da. Noen ganger når stemmen hennes et helt utrolig skjærende nivå. Faller ikke helt i smak i mine ører.

5950086[/snapback]

Jeg er ganske sikker på at det blir sesongbeste på hun. Så får vi se om hun lever opp til min forventning.

Lenke til kommentar
Jonas Thomassen (17): «Balladen om Herr Fredrik Åkare och den söta fröken Cecilia Lind» - Cornelis Vreeswijk

MODIG sangvalg. Kan ende i katastrofe for den godeste Jonas.

5949037[/snapback]

Nei, jeg synes dette er et bra låtvalg! Han velger en låt litt utenom det vanlige, slik som Gaute gjorde i 2003 med "Jørgen Hattemaker", og det trenger ikke nødvendigvis å være negativt.

Tror kanskje til og med han sikrer seieren sin med opptredenen han har på fredag! :yes:

Lenke til kommentar
Aldri hørt..  Hvordan går den? Høyt, lavt, fort?

5949049[/snapback]

Rolig, utrolig fantastisk sang, men LANGT fra det Idols målgruppe liker.

5949081[/snapback]

Kanskje den aller mest irriterende og enerverende sangen fra herr Vreeswijk, og gjort enda verre av mange flere i mer eller mindre inspirerte rødvinsammenhenger. Musikk for slitne sosionomer og hovedfagsstudenter på sjekkern på "alternativ kaffebar".

Lenke til kommentar
Aldri hørt..  Hvordan går den? Høyt, lavt, fort?

5949049[/snapback]

Rolig, utrolig fantastisk sang, men LANGT fra det Idols målgruppe liker.

5949081[/snapback]

Kanskje den aller mest irriterende og enerverende sangen fra herr Vreeswijk, og gjort enda verre av mange flere i mer eller mindre inspirerte rødvinsammenhenger. Musikk for slitne sosionomer og hovedfagsstudenter på sjekkern på "alternativ kaffebar".

5952367[/snapback]

"Ungarna på Karl Johan" (eller hva den heter) er verre. :D

Lenke til kommentar

Morsomt av Ørjan idag, falskt som vanlig og jeg trodde han sang på norsk.

Jonas sliter vokalt sett i denne svenske visen, men han har nok mer inne. (Å Gud, jeg hater den kvinnelige dommeren. Null faglig kompetanse!)

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...