Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bon Jovi :love: Er litt uvant å høre andre synge deres sanger, blir liksom ikke det samme. MEN Jonas har ihvertfall en stemme jeg liker og en musikksmak som jeg har sansen for. Personligheten også.

 

Heldigvis gikk Siri Helene ut nå. Idag hørtes hun ut som en skadet katt, men nå skal jeg innrømme at jeg ikke har likt henne noen gang. Hun er nok flink innen "sin" sjanger, men....

Lenke til kommentar

Synes det (med unntak av Marita og Siri H.) var bra nivå på deltakerne i dag! :thumbup:

 

Wisnu, Aleksander og Vivian gjorde de beste opptrednene, mens Jonas og Ørjan heller ikke var så verst. ;)

 

Neste gang vil jeg ha ut Marita, så kan vi se fram til en heidundrandes Storbandkveld med topp 5 (Wisnu, Jonas, Vivian, Aleksander og Ørjan). :w00t:

Endret av VikingF
Lenke til kommentar
Hvem som går ut neste gang er meg i grunnen revnende likegyldig, jeg nullstiller så godt det kan gjøre foran hver episode. Jeg tror bortimot alle finalistene (ok, med et par unntak) har fått en stemme av meg i en eller annen omgang, dersom jeg synes de gjorde det bra akkurat den gangen.

 

Geir

5885968[/snapback]

Jeg er uenig. Jeg stemmer etter et generelt inntrykk fra tidligere opptredener, slått sammen med opptredenen den dagen. Jeg kan stemme på Vivian selv om hun kanskje ikke synger best av alle, men hun har vist seg gjennom konkurransen å gjøre det.

 

PS: Hvor er denne?: :)

Lenke til kommentar
Jeg er uenig. Jeg stemmer etter et generelt inntrykk fra tidligere opptredener, slått sammen med opptredenen den dagen. Jeg kan stemme på Vivian selv om hun kanskje ikke synger best av alle, men hun har vist seg gjennom konkurransen å gjøre det.

 

PS: Hvor er denne?:  :)

5887024[/snapback]

Det er greit nok. Jeg ville gjort det samme hvis jeg hadde en favoritt som jeg ønsket skulle vinne. Men det ville være løgn å si at jeg har det i år. Vivian er nok nærmest. Og Jonas, men jeg griper meg selv som sagt før i å håpe at han ikke vinner, for da må han synge inn en eller annen tvilsom Idol-sang og turnere kjøpesentere det neste året...

 

Geir :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113443

 

Her er fredagens låter (og finalistene synger i denne rekkefølgen):

 

Ørjan Hatlevik (21): «Max 500» - Kent

Jonas Thomassen (17): «Balladen om Herr Fredrik Åkare och den söta fröken Cecilia Lind» - Cornelis Vreeswijk

Marita Johansen (17): «Communications» - The Cardigans

Vivian Sørmeland (20) «The Winner Takes It All» - ABBA

Aleksander Dentsad With (18): «Glorius» - Andreas Johnson

Wisnu Witono Adhi (22): «Never Be Afraid Again» - Christian Waltz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...