sssh Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Takk for nok en fin tråd. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Blir litt vanskelig å forholde seg til en favoritt så tidlig i gamet, noen sendinger til så har eg kansje rotet fram noen, når de 10 siste gjenstår er det ihvertfall ganske sikkert at en favorit har sett overflaten. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Er litt enig med ptv- - det ser ikke veldig lovende ut i år Men jeg synes dog at døm to kjærstene er brukbare, da Lenke til kommentar
kdog Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Ørjan Hatlevik 5538029[/snapback] Uff, han likte jeg ikke. Han kan bare en sang, og gjør samme grimase på nøyaktig samme tone i sangen. Håper Tone Lise gir denne tuppa en beskjed om å få bakkekontakt igjen ... (og forteller at hun har bart!) Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Ørjan er har en veldig behaagelig stemme..og et veldig behagelig ytre!! :!: Håper han kommer videre!! Kjæresteparet....ja..jenta er flink..men synes nesten utstrålingen blir for "Mye"..et eller annet ved henne jeg ikke klarer å like..og kjæresten synger helt ok! Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 ja hu barte dama ja.. for en kjerring! makan! "siden jeg har kommet så langt så går det bra vættæ" Håper Melanie Oda eller Ørjan vinner hele shiten... de er bare best. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hva synes dere om nivået på deltakerene i årets idol? Jeg synes det er ganske bra jeg. Iallefall iforhold til fjorårets idol... Det var nemlig ganske mye dårlig i delfinalene ifjor... IMO. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Syns det er bra nivå på deltakerene i år jeg. Håper Ørjan vinner! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Han der Anders eller hva han heter, som har gått på skole med Ali fra i fjor, han er jo så suppete. Men de elsker han tydeligvis... Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Håper Miss Bart ryker, likte ikke ho Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Håper Miss Bart ryker, likte ikke ho 5540165[/snapback] Håper Miss Bart leser denne tråden :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Håper Miss Bart ryker, likte ikke ho 5540165[/snapback] Håper Miss Bart leser denne tråden :!: 5540184[/snapback] *Håpe* Ho var skikkeleg fæl altså, så overlegen og wannabe Beyonce\Aguilera\osv at det er til å spy av. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 HAha ja det er godt å se andre er enige, er litt fjern hu Miss Bart!! Komedie!! Lenke til kommentar
kdog Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Når vi først er inne på karrakterene som tror de er guds gave til Idol-konseptet: Godt å se at Mac røyk ut. Han kunne knapt stå i ro uten å gjøre noen "moves" som signaliserte "dæven jeg er coool, ass!". Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Helt enig! Liker ikke den typen artister som tror døm er stjerna i alt.. En ting er at f.eks. Britney Spears, Robbie Williams, og sånne "store" artister viser seg litt frem, men når sånne som Miss Bart, Mac +++ gjør det, så blir det bare dumt.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Koselig at dere kaller henne miss bart. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Var det ironi, eller?? Uansett, så vet jeg ikke hva ho heter, derfor blir det sånn Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Ja, jeg syns ikke noe om å lage slike kallenavn på folk. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Irriterte meg over Miss Bart selv i går. Makan til oppblåst person. Greit med noe selvtillit, men det der var langt over grensen til selvgodhet. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Irriterte meg over Miss Bart selv i går. Makan til oppblåst person. Greit med noe selvtillit, men det der var langt over grensen til selvgodhet. 5541104[/snapback] ÅÅ, at jeg ikke fikk sett henne. Alle gikk å snakket om bartina på skolen i dag, følte meg så utenfor:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå