DragonEyes Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Idol dreper tv2's fredags kveld... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Idol dreper tv2's fredags kveld... 5865020[/snapback] Nei. Hva er det de har hatt før på fredagskveldene? "Fredag" med sønnen til Dan Børge Akerø er jo utrolig kjedelig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Idol dreper tv2's fredags kveld... 5865020[/snapback] Derfor ser du på NRK. Nytt på Nytt og Først og sist Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Idol dreper tv2's fredags kveld... 5865020[/snapback] Derfor ser du på NRK. Nytt på Nytt og Først og sist 5865386[/snapback] rekker fint og se hele idol også nytt på nytt og først og sist, (hvis du ikke må ha med deg utstemminga også da.) men hvem under 40 ser vel egentlig på først og sist i utgangspunktet.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Da får jeg se om jeg får sett reprisen i dag da Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Blæh, Siri Helene kommer til å fucke opp tidenes beste sang. Marita Johansen Låt: "I Love Rock And Roll” Artist: Joan Jett Wisnu Witono Adhi Låt: “Faith” Artist: George Michael Ørjan Hatlevik Låt: ”Dancing In The Dark” Artist: Bruce Springsteen Vivian Sørmeland Låt: ”First Time” Artist: Robin Beck Jonas Thomassen Låt: ”Living On A Prayer” Artist: Bon Jovi Siri Helene Erland Låt: ”Where The Streets Have No Names” Artist: U2 Aleksander Denstad With Låt: ”The Way You Make Me Feel” Artist: Michael Jackson Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Aleksander Denstad WithLåt: ”The Way You Make Me Feel” Artist: Michael Jackson 5872859[/snapback] den er jeg meget skeptisk til.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Fikk jeg sett reprisen i dag? NEI. Dritt-tv2 Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Fikk jeg sett reprisen i dag? NEI. Dritt-tv2 5873826[/snapback] Da skal jeg prøve å være litt greiere enn TV2: http://idolforums.com/index.php?showtopic=379725&st=262 Her er alle programmene hittil - fredagens inkludert. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Fikk jeg sett reprisen i dag? NEI. Dritt-tv2 5873826[/snapback] Da skal jeg prøve å være litt greiere enn TV2: http://idolforums.com/index.php?showtopic=379725&st=262 Her er alle programmene hittil - fredagens inkludert. 5876735[/snapback] Det må jeg VIRKELIG si! Jeg er imponert! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Skal ærlig innrømme at jeg ikke liker Idol. Synes konseptet er brukt opp, i tillegg til at det ikke er akkurat min musikksmak. Men auditionene er morsome da. Følger med på de... Men etter min mening er det bedre å se en film enn å se idol. men folk er forskjellige Jeg følte bare for å si dette.. Spør meg ikke hvorfor Lenke til kommentar
Drue Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Skal ærlig innrømme at jeg ikke liker Idol. Synes konseptet er brukt opp, i tillegg til at det ikke er akkurat min musikksmak. Men auditionene er morsome da. Følger med på de... Men etter min mening er det bedre å se en film enn å se idol. men folk er forskjellige Jeg følte bare for å si dette.. Spør meg ikke hvorfor 5877278[/snapback] Jeg er enig med deg. Jeg synes Idol er utgått på dato. Jeg ser på Idol, men hadde vært bedre med en film istedenfor.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 WHAT?! Sitter og ser på forrige idolepisode, og skjønner ikke hva dommerne snakker om. Oda gjorde jo en kjempegod jobb. Skjønner godt hvorfor hun synes at dommerne gav henne for hard medfart. De har sørget for at hun ryker ut. Dårlig.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Skal ærlig innrømme at jeg ikke liker Idol. Synes konseptet er brukt opp, i tillegg til at det ikke er akkurat min musikksmak. Men auditionene er morsome da. Følger med på de... Men etter min mening er det bedre å se en film enn å se idol. men folk er forskjellige Jeg følte bare for å si dette.. Spør meg ikke hvorfor 5877278[/snapback] Ganske så enig ja, auditionrunden er morosam fordi folk driter seg ut, på nåværande stadium blir det berre dårlege kopiar av gode låter. Like fullt ser eg kvar episode, rart det der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg syns Oda skalv altfor mye i stemmen forrige gang. Man skal ikke ha forhåndsrett på å gå videre bare fordi man er nervøs. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Sang bra eller ei, ho har ikkje akkurat gjort noko framifrå innsats i finalerundane. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Håper Siri Helene ryker på fredag. Om hun ikke ryker tror jeg at jeg slutter å se på idol. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 For det har Siri gjort? 5880080[/snapback] Jo? Mitt svar var til Bitex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå