Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hun er jo tross alt en hyppig idol-fan, men det skal da ikke gå an å gråte fordi Oda røyk ut, det er man jo forberedt på!

5849882[/snapback]

Hvorfor skulle det ikke gå an? Kanskje hun synes det var trist, forberedt eller ikke...

 

Jeg tviler på at det står i kontrakten til gjesteprogramlederne at de ikke har lov å gråte en skvett. Det ville nå også være teit. Og det er ikke jobben hennes, hun er artist, og dette var altså en gjesteopptreden. Da blir det meningsløst å forlange at hun skal være proff. Det er ikke dagsrevyen dette, at hun er nervøs og snubler litt i manus gjør ingenting.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Folk basher Sandra og Marion, men har dere sett på hvem som feiler gang på gang?

 

Kåre Magnus. Hvert andre ord som faller ut av munnen hans sier han feil. Følg med neste gang, og se hvor mange ganger han ikke klarer å si det som står i manuskriptet.

"Idag er det unpugged, nei, haha jeg mener unplugged" Nå sa han ikke akkurat dette, men jeg kom med et eksempel.

 

Det var muligens litt sjarmerende i begynnelsen, men jeg er iallefall drilei det.

Lenke til kommentar
Folk basher Sandra og Marion, men har dere sett på hvem som feiler gang på gang?

 

Kåre Magnus. Hvert andre ord som faller ut av munnen hans sier han feil. Følg med neste gang, og se hvor mange ganger han ikke klarer å si det som står i manuskriptet.

"Idag er det unpugged, nei,  haha jeg mener unplugged" Nå sa han ikke akkurat dette, men jeg kom med et eksempel.

 

Det var muligens litt sjarmerende i begynnelsen, men jeg er iallefall drilei det.

5850202[/snapback]

Stakkars fyren e jo nervøs. Skjønner han eg..han har jo måttet stå der helt aleine flere ganger. Sikkert skummelt. Og med alle de teite replikkene han har..uff. Eg syns synd på mannen. :ermm:

Lenke til kommentar
Stakkars fyren e jo nervøs. Skjønner han eg..han har jo måttet stå der helt aleine flere ganger. Sikkert skummelt. Og med alle de teite replikkene han har..uff. Eg syns synd på mannen. :ermm:

5851098[/snapback]

Uhm, det er jobben hans?

 

Tenk deg at en nevrokirurg skulle gjøre tilsvarende blundere hver gang han opererte en pasient.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...