johnj Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Har dommerne den totale miksen som sendes på lufta eller bare selve vokalen i hodetelefonene? Noen som vet? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Man skulle vel tro at de hører noe andre enn de vi hører. Ting som hører helt jæwlig ut på tvn er visst dritbra i deres ører til tider. ___________ Oda bør vel ryke idag? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg tror dommerne hører noe annet enn oss. Marion Ravn er et veldig irriterende vesen! Tror Oda, Siri Helene og Wisnu havner i stolen. HEIA JONAS! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Kan hun dritten lære seg å stå stille, skal jeg overse at hun er VM i lesping. Daniel Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Har dommerne den totale miksen som sendes på lufta eller bare selve vokalen i hodetelefonene? Noen som vet? 5846194[/snapback] Skulle tro at de bare hører stemmen egentlig. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Frykter kanskje en liten "Oi, vi glemte visst å stemme på henne/han", og vi ender verken opp med Oda eller Siri på i stolen? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Uten at jeg klarer å sette fingeren på det har jeg et eller annet overfor Wisnu. Kanskje fordi han utelukkende synger soullåter, en sjanger jeg ikke har så altfor mye til overs for. Oda, Siri Helene og Wisnu i stolen. Tror Oda omsider ryker, selv om jeg altså ikke ville savnet hinduguden heller. For å presisere: Nei, ikke rasistisk ment. Slå opp i leksikonet under hinduismen. Endret 31. mars 2006 av johnj Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Ser ut til at flere er enige med meg i stolkandidatene i dag. Men det kommer sikkert en overraskelse. I dag var det forresten noen som var veldig, veldig bra. Blir mer og mer imponert over Jonas. Ørjan begynner å komme seg også, og Vivian er jo bra som alltid. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Vel, guden har en H inne i Wisnu-navnet sitt. Tror egentlig ikke at Wisnus soul-greie ikke appelerer helt til det norske folket. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Pluss at det ikke var noen reaksjoner i salen. Tror dere ikke folk ville løpt til henne hvis hun faktisk ramlet ned? 5846166[/snapback] Tror nok det fallet var planlagt på en eller annen måte! De var flink i kveld, bel veldig sjarmert av Jonas igjen jeg! Aleksander synge veldig bra også!! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg syns ikke Ørjan er så sinnsykt bra jeg. Men Jonas er knall. Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Vivian føkka opp ett av favorittlåtene mine til Metallica, jeg gir blanke faen i hvor pent hun syngte (jeg synes ikke hun synger pent bare så det er sagt), Nothing Else Matters skal og _kan_ ikke synges av hunkjønn, det vil aldri funke. Håper Jonas vinner hele greia, send resten hjem asap takk. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg syns Vivian var fantastisk i kveld, men det kan ha noe å gjøre med at jeg ikke har noe spesielt forhold til Metallica i det hele tatt. Var litt spent på hva fansen skulle si... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Skulle tatt seg ut om Jonas sunget en annen versjon av The River. Men Vivian som total ødelegger en av Metallicas mange klassikere får skryt som få. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Har Marion Ravn drukket eller?? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hvis det er så utrolig flaut å se de som dommerne gir uttrykk for, hvorfor i all verden stiller de da i forkant opp på disse "morsomme" auditionklippene i det hele tatt? De må jo seriøst skjønne at disse kommer til å bli brukt mot dem? Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Da var Oda ute. Hun sang ikke no bra i dag så det var ikke så rart. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Da var Oda ute. Hun sang ikke no bra i dag så det var ikke så rart. 5846526[/snapback] Endelig Lenke til kommentar
johnj Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Enda et retorisk spørsmål: Hvor nære bånd med deltakerene er det egentlig mulig å knytte som gjesteprogramleder i et ukelangt engasjement? At vedkommende som ryker ut griner kan jeg skjønne, men programlederen som i utgangspunktet burde ha en profesjonell holdning til det hele? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå