Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten at jeg klarer å sette fingeren på det har jeg et eller annet overfor Wisnu. Kanskje fordi han utelukkende synger soullåter, en sjanger jeg ikke har så altfor mye til overs for.

 

Oda, Siri Helene og Wisnu i stolen. Tror Oda omsider ryker, selv om jeg altså ikke ville savnet hinduguden heller.

 

For å presisere: Nei, ikke rasistisk ment. Slå opp i leksikonet under hinduismen.

Endret av johnj
Lenke til kommentar
Pluss at det ikke var noen reaksjoner i salen. Tror dere ikke folk ville løpt til henne hvis hun faktisk ramlet ned?

5846166[/snapback]

Tror nok det fallet var planlagt på en eller annen måte!

 

De var flink i kveld, bel veldig sjarmert av Jonas igjen jeg! Aleksander synge veldig bra også!!

Lenke til kommentar

Vivian føkka opp ett av favorittlåtene mine til Metallica, jeg gir blanke faen i hvor pent hun syngte (jeg synes ikke hun synger pent bare så det er sagt), Nothing Else Matters skal og _kan_ ikke synges av hunkjønn, det vil aldri funke. Håper Jonas vinner hele greia, send resten hjem asap takk. :nei:

Lenke til kommentar

Enda et retorisk spørsmål: Hvor nære bånd med deltakerene er det egentlig mulig å knytte som gjesteprogramleder i et ukelangt engasjement?

 

At vedkommende som ryker ut griner kan jeg skjønne, men programlederen som i utgangspunktet burde ha en profesjonell holdning til det hele?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...