Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er det på tide at Marita eller Aleksander ryker ut. Slår du opp 'kjedelig' i ordboka så finner du et bilde av de to.

5808091[/snapback]

:mad:

 

Er jo ikke alkohol servering på sendingene, hva forventer du. Hun er nordlending, vi fungerer ikke uten alkohol over lengre tid. Du som er nord-trønder må jo skjønne det.

 

Skjønner ikke hva dommerne så i hennes framførelse i går. dontgetit.gif

En D-cup.

 

btw, Stine er jo faktisk brennheit. Hadde hun ikke røket ut skulle jeg fulgt med på Idol fremover.

Lenke til kommentar
Nå er det på tide at Marita eller Aleksander ryker ut. Slår du opp 'kjedelig' i ordboka så finner du et bilde av de to.

5808091[/snapback]

:mad:

 

Er jo ikke alkohol servering på sendingene, hva forventer du. Hun er nordlending, vi fungerer ikke uten alkohol over lengre tid. Du som er nord-trønder må jo skjønne det.

 

Skjønner ikke hva dommerne så i hennes framførelse i går. dontgetit.gif

En D-cup.

 

btw, Stine er jo faktisk brennheit. Hadde hun ikke røket ut skulle jeg fulgt med på Idol fremover.

5808861[/snapback]

Hahaha, pass deg.

 

Dessuten tror jeg en DD-cup er nærmere sannheten.

Lenke til kommentar
Nå er det på tide at Marita eller Aleksander ryker ut. Slår du opp 'kjedelig' i ordboka så finner du et bilde av de to.

5808091[/snapback]

Samt et bilde av deg.

5809562[/snapback]

Er det ikkje lov å ha eigne meiningar lengre? Eg er enig med LarsP, dei er kjedelige, spesielt Aleksander.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som synes at Stine er litt harry og vulgær? Måten hun oppfører seg på liksom, ikke utseendet.

5803171[/snapback]

 

Ja det er det. Men du liker tilsynelatende ingen jenter i idol darkness|, så det kom ikke som noen overraskelse at du syns det. Typisk "rakkenedpåandrepenejenter - jente" du eller?

5804932[/snapback]

 

Hvis du har fått for deg det, så tror jeg du egentlig bare leser det du vil lese. Favoritten min i idol er Marita, Oda og Jonas. Forøvrig er jeg heller en "rakkenedpåandre"-generelt sett. Dette gjør jeg for at jeg skal ha det bedre med meg selv.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Nå er det på tide at Marita eller Aleksander ryker ut. Slår du opp 'kjedelig' i ordboka så finner du et bilde av de to.

5808091[/snapback]

Samt et bilde av deg.

5809562[/snapback]

Er det ikkje lov å ha eigne meiningar lengre? Eg er enig med LarsP, dei er kjedelige, spesielt Aleksander.

5809733[/snapback]

 

Nei, det er ikke lov, alle skal mene akkurat det samme som meg.

Lenke til kommentar
Nå er det på tide at Marita eller Aleksander ryker ut. Slår du opp 'kjedelig' i ordboka så finner du et bilde av de to.

5808091[/snapback]

 

Du glemte wisnu... fy faan for en kjedelig, og teit type...

og sirihelene.. maks uinteressant...

Kan ikke fatte hvorfor stine gikk ut.. hun er jo av de bedre, sammen med jonas og vivian...

Lenke til kommentar
Flink til å synge ja, men det blir så kjedelig :shrug:

 

Han minner om David Craig og James Blunt, som i mine øyrer er fantastisk kjedelig musikk.

5816363[/snapback]

 

Jeg syns også han er kjedelig. Flink, ja visst. Men han har så langt i Idol ikke hatt en eneste engasjerende og interessant opptreden.

Han er selvsagt ikke alene om det.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Forøvrig må dommerene høre noe helt annet enn det vi gjør. Oda sang regelrett falskt i går, men dommerene sa hun sang fint?

5809800[/snapback]

Jeg har en teori om at de forsøkte å få henne ut ved å la folket tro at hun sang såpass bra at hun var "trygg". Dermed kunne hun få færre stemmer av de tonedøve som stemmer som gal i et forsøk på å holde henne inne i programmet. Det fungerte med Tone i den første sesongen. Hun ble hetset uke etter uke av dommerene, men da de plutselig sa at hun var flink, da røk hun ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...