Zeph Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Er det flere som synes det begynner å bli litt plagsomt med at Tone Lise sier "... og da er det jeg som bestemmer"?? Vi har fått med oss at ho er sjefen, lissom.. 5511631[/snapback] Jævlig plagsomt...ho er alltid den som kommenterer til slutt, er ho så dårlig til å vurdere deltakarane at dei andre må kommentere først så ho kan henge seg på ein av dei? Kan nesten virke sånn, og den "Og da er det jeg som bestemmer..."-kommentaren går meg på nervene. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Det har jo sin forklaring i at hun har dobbel stemme. Det er i tillegg redigert litt ekstra "spennende", dvs. langdrygt med musikk og kameravinkler ... Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Er det noen sider der det går ann å få sett audition til de som ikke kom videre i idol? Endret 31. januar 2006 av Alfen92 Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 hehe..har en veninne som er i USA nå..som følger med på American Idol...og hun sier det er noe av det beste hun har sett...max underholdning!! Er bare å erstatte singstar folkens med American Idol på fredagsoppvarmingene! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Er flere folk jeg kjenner som også ser på American Idol, og det er visst masse dårlige folk på audition som er enda tåpeligere enn det vi ser her i Norge. Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 MYE DÅRLIGERE ja.... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Men samtidig, så tror jeg med sikkerhet at mange av dem som dommerne så vidt sender videre fra audition her i Norge, ville blitt slaktet i USA. Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 for å væreærlig tror jeg 50% av de som går videre også ville blitt slaktet i USA...virker som om de har et helt annet nivå..vi var heldige med Kurt Nilsen! Mulig jeg tar feil...mitt inntrykk. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) I Norge møter ca 8000 opp til audition, mens i USA der det er "litt" flere mennesker, så møter kanskje 50 000(!) mennesker opp. Enkel logikk sier jo da at det vil befinne seg flere talenter i den amerikanske versjonen enn i den norske. Det samme gjelder også antall særinger. Det vil være flere av dem der det er flere folk. Hvis dommerne skal sende videre det samme antallet både i USA og i Norge (dvs 100 stk) og de da naturlig nok sender de 100 beste, så vil også kvaliteten automatisk være bedre i USA. Så det er ren og kjær logikk... Endret 1. februar 2006 av VikingF Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Synes Idol har tapt seg utrolig. Eller.. Har egentlig aldri likt det! Men de innledende audition-rundene er alltids verdt å få med seg! Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 skulle egentlig på fest idag..men har blitt kjempesyk... så da blir det idol og boller! Lenke til kommentar
kdog Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det er nok et dårlig tegn at så mange av de 100 burde vært luket ut for lenge siden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Eg satt å ventet på: "Desverre,det blink nok ingen IDOL 2006" Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Maria is still in the game! Endret 1. februar 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
EDB Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Ørjan er jo helt klart best, og kulest Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Herregud for eit elendig nivå det er på deltakarane i år. Enda verre enn dei forrige åra. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Ørjan er jo helt klart best, og kulest 5537590[/snapback] Men så kjenner ikkje eg Ørjan. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Ørjan er jo helt klart best, og kulest 5537590[/snapback] Jeg har sagt at i år skulle jeg ikke se på. Det feilet, og jeg finner meg selv gang på gang sittende foran skjermen å se på. Men jeg skulle ikke ha noen favoritt i år. Og det er jo ikke så vanskelig, da det er svært få, nærmest ingen interessante personer der i år. Den eneste jeg håper går videre er Ørjan. Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Ørjan er jo helt klart best, og kulest 5537590[/snapback] Jeg har sagt at i år skulle jeg ikke se på. Det feilet, og jeg finner meg selv gang på gang sittende foran skjermen å se på. Men jeg skulle ikke ha noen favoritt i år. Og det er jo ikke så vanskelig, da det er svært få, nærmest ingen interessante personer der i år. Den eneste jeg håper går videre er Ørjan. 5537959[/snapback] Er ørjan han pene? Hva heter han som er så sinnsykt digg? nam nam nam!! og som synger så fint i tillegg! z3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå