Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@ Dell_9200

 

Vet ikke med deg, men man kan vel være pen uavhengig av bryststørrelsen? Eller.. ?

5807007[/snapback]

Beklager, men går i parallellklasse med hun. Hun er ikke så smilende som hun prøver å være hele tiden på Idol. Jeg la merke til at hun tok mikrofonen ned 3 ganger i begynnelsen av sangen, for å smile!

 

Norges befolkning slår til igjen...Stine var faktisk ein av dei betre. At Oda, Siri Helene og Aleksander kjem lengre er tragisk :(

5807014[/snapback]

Helt enig, men Aleksander sang klokkerent på refrenget. Jeg skjønner ikke hva du ikke liker ved fyren. Sang jo bedre enn Vivian som skuffet idag.

Lenke til kommentar

@ Dell_9200

 

Nei, sant.. Desverre så er det noen som gjør seg litt ekstra til.. på en annen side så er det kanskje vanskelig å være seg selv på TV, og spesielt på et slikt program som Idol.. Et program som rynker litt på nesen så snart noen velger en sang som ikke ligger på topp på VG-listen, og som "ingen" har hørt før (les: Vivian sin fremførelse..) Da må man plutselig gjøre det så jævla mye bedre, fordi det talentløse norkse folk ikke har musikksmak nok til å bedømme selv..

 

Nei.. synes ikke Oda er den flinkeste der.. Vivian, kanskje?! Heier egentlig litt på Oda fordi jeg synes hun er litt pen, og derfor vil hun dukke opp på TV-skjermen enda en gang.. Men, jeg følger egentlig ikke med på dette så mye (..tilfeldigvis i dag at TV'n sto på) .., så jeg driter egentlig i resultatet, men har jo noen småfavoritter.. Vivian fortjener å vinner, tror jeg.. Hun fortjener soleklart å vinne dersom hun dumper Aleksander! (Moralpreken kan jeg klare meg uten..)

 

Så; Håper Oda, eller Vivian vinner! :p

Lenke til kommentar
Beklager, men går i parallellklasse med hun. Hun er ikke så smilende som hun prøver å være hele tiden på Idol. Jeg la merke til at hun tok mikrofonen ned 3 ganger i begynnelsen av sangen, for å smile!

5807058[/snapback]

En diskusjon jeg egentlig ikke føler behov for å blande meg bort i, dette. Men er ikke det poenget med å være artist da? Å sjarmere publikum? Skulle ikke folk få lov å være anderledes på scenen enn privat kunne vi lagt ned hele underholdningsbransjen. Tror du Elvis gikk hjemme på Graceland og smilte hele tiden? Gjør det ham til noen dårligere artist?

 

Du må selvsagt synes hva du vil om folk. Liker du ikke Oda er det greit. Men det er kanskje ikke så relevant hvordan hun er privat, du har jo ikke planer om å gifte deg med henne. (Eller...? :p )

 

Geir :)

Lenke til kommentar
En diskusjon jeg egentlig ikke føler behov for å blande meg bort i, dette. Men er ikke det poenget med å være artist da? Å sjarmere publikum? Skulle ikke folk få lov å være anderledes på scenen enn privat kunne vi lagt ned hele underholdningsbransjen. Tror du Elvis gikk hjemme på Graceland og smilte hele tiden? Gjør det ham til noen dårligere artist?

 

Du må selvsagt synes hva du vil om folk. Liker du ikke Oda er det greit. Men det er kanskje ikke så relevant hvordan hun er privat, du har jo ikke planer om å gifte deg med henne. (Eller...? :p )

 

Geir :)

5807485[/snapback]

Seff. Dansejenter er jo fordelen ved å være musikkstudent :p

 

Jeg noterer forøvrig at Idol ikke er en sangkonkurranse. Hvis det hadde vært det, så hadde du kanskje sett noen fra min klasse der...

 

PS: Jeg ble ikke sjarmert. Jeg vet hvordan hun er som person. Og jo, artistens person har mye å si. Derfor var det trist å se Stine så tidlig ut av konkurransen.

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
..hvordan da? Er hun ikke noe særlig? Høy på pæra? Overlegen? .. ?

5807590[/snapback]

Jeg bare ikke liker henne. Mange greie jenter i danseklassen, men hun har aldri falt helt i smak hos meg. Det er vanskelig å sette fingeren på noe annet enn at hun, for meg, virker veldig pågjort.

 

Hun vant Second Chance ifjor og fikk dermed sjansen til å spille inn en plate. Hun er dessverre ingen stor vokalist, ihvertfall i forhold til noen i klassen min.

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Hun vant Second Chance ifjor og fikk dermed sjansen til å spille inn en plate. Hun er dessverre ingen stor vokalist, ihvertfall i forhold til noen i klassen min.

5808204[/snapback]

Ingen i Idol er store vokalister. Men så er det som du sier heller ingen vokalkonkurranse. Det har også programlederne og juryen vært nøye med å påpeke. Vi får ta det for det det er, småartig underholdning på en fredagskveld.

 

Og er det ingen konkurranse om den beste sangstemmen, er det ingen grunn til å være snurt på vegne av folk som synger bedre. Dine klassekamerater får vise hva de er god for i det virkelige liv når skolen er slutt. Jeg vet at det mange talenter på musikklinjen. Men jeg vet også at karakterkravene stengte mange talenter ute. Selv med 5 tilleggspoeng skulle man ha et godt snitt i karakterboka for å komme inn i forfjor. (Gratulerer til deg som klarte det.) Jeg har kjent mange musikere, og matte-karakterene var vel ikke det som særpreget dem.

 

Uansett: Oda gjør ikke skam på Idol, ut fra gjennomsnittet av finalister i årene sålangt.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Og er det ingen konkurranse om den beste sangstemmen, er det ingen grunn til å være snurt på vegne av folk som synger bedre. Dine klassekamerater får vise hva de er god for i det virkelige liv når skolen er slutt. Jeg vet at det mange talenter på musikklinjen. Men jeg vet også at karakterkravene stengte mange talenter ute. Selv med 5 tilleggspoeng skulle man ha et godt snitt i karakterboka for å komme inn i forfjor. (Gratulerer til deg som klarte det.) Jeg har kjent mange musikere, og matte-karakterene var vel ikke det som særpreget dem.

 

Uansett: Oda gjør ikke skam på Idol, ut fra gjennomsnittet av finalister i årene sålangt.

 

Geir :)

5808486[/snapback]

Vel, i klassen min går norgesmesteren i piano, norgesmesteren i gitar. Ofte har gode musikere gode karakterer fordi de bevisst har lært seg måter å nettopp tilegne seg teori og informasjon på. Jeg er helt enig med deg med karakterkravene. Nå kan man få opptil 15 tilleggspoeng, men jeg vil ikke si at nivået musikalsk sett er noe høyere av den grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...