Mala Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Okei, eg skjønner problemstillinga di Edge. Men hos meg er det som balsam når eg hører orginal låta, etter en voldtatt versjon. Det er så elsk Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Ho hadde ein spesiell stil, svak stemme, litt uklar og ufullstendig engelskuttale. Funka ikkje for min del, klarte ikkje å tenke på anna enn at ho sang så rart Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Eg syns måten ho prata på var så fæl når hu åpna kjeften eg, fikk nesten spasmer der eg satt :!: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Skjønner ikkje at sangene en liker blir ødelagte, ekke verre enn å gøre på orginal låta, så slipper du gnålinga 5804818[/snapback] Når jeg f.eks hører på Fix You nå, klarer jeg ikke å slappe av fordi jeg tenker på den fæle versjonen til Siri Helene.. Skjønner ikke at NOEN kan stemme på hu 5804956[/snapback] Hvis du ikke klarer å la være å tenke på Siri Helene sin versjon, så er det DU som har et problem. Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Nei, siden du ikke liker henne, Edge, kan ingen andre like henne heller. 5804985[/snapback] Synes ikke det, med den pipestemmen nei.. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hun gjør sånne rare bevegelser med leppen. Vanskelig å forklare. Kanskje ikke vulgær er ordet. 5803902[/snapback] Å så "klapper" hun på mikrofonen HELE tida! Isj. Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 *krysser fingrene for at siri helene ryker* Lenke til kommentar
brd Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/idol2006/article589385.ece Gode sangval. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hu derre Sandra.. noen som vet om hun har fått operert frempartiet sitt, eller om det er naturlige greier? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hvorfor lurer du på det? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hvorfor lurer du på det? 5806339[/snapback] Fordi jeg synes det er et flott fremparti, men lurer egentlig om det er ekte, eller ikke.. derav spørsmålet.. Jeg lurer.. Lenke til kommentar
brd Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Sandre passer ikkje som programleder. Ler kvar gang eg høyrer ho roper Lenke til kommentar
johnj Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Gjesteprogramledere søkes Da en av våre faste programledere går ut i fødselspermisjon søker vi nå hennes stedfortreder. Du må være kvinne, blond og ha tidvis dårlig diksjon. Sans for unødvendig smalltalk og dårlige vitser i mellomstikkene er et pluss. Spørsmål om stillingen rettes til sjefredaktør og administrerende direktør Kåre Valebrokk. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Gjesteprogramledere søkes Da en av våre faste programledere går ut i fødselspermisjon søker vi nå hennes stedfortreder. Du må være kvinne, blond og ha tidvis dårlig diksjon. Sans for unødvendig smalltalk og dårlige vitser i mellomstikkene er et pluss. Spørsmål om stillingen rettes til sjefredaktør og administrerende direktør Kåre Valebrokk. 5806380[/snapback] hehe.. meget bra! Men, så lenge Sandra er på skjermen, så gir nå egentlig jeg helvete! Synes hun er utrolig pen og sjarmerende! Hører ikke så mye på uansett.. sitter egentlig med andre ting.. Synes forøvrig det er veldig tåplig å ikke velge "norsk tekstede sanger" på "norsk aften.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Dagbladet: Visnu appellerte til dommerne. Dagbladet følger Idol-finalistene. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg blir gal av den handa til Stine når hun synger. Er så irriterende måten hun "trommer" på mikrofonen. Hun sang forresten ikke så bra i kveld.. Blir spennende å se hvordan resten klarer seg.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 ..og da var Oda ferdig, så da er det ikke så mye mer for meg å se på.. Håper hun blir med videre! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hatten av for Jonas i dag. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Igjen var Jonas den eg likte best, med Stine på andreplass. Resten var ikkje så spesielt, greit liksom. Synest ikkje Oda sang så bra som dommarane skal ha det til, så det blir Oda, Aleksander og Siri Helene i stolen og sistnevnte går ut. Men nu er det Nytt på nytt på NRK1 Endret 24. mars 2006 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå