Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikkje at sangene en liker blir ødelagte, ekke verre enn å gøre på orginal låta, så slipper du gnålinga :whistle:

5804818[/snapback]

 

 

Når jeg f.eks hører på Fix You nå, klarer jeg ikke å slappe av fordi jeg tenker på den fæle versjonen til Siri Helene..

 

Skjønner ikke at NOEN kan stemme på hu :hrm:

5804956[/snapback]

 

Hvis du ikke klarer å la være å tenke på Siri Helene sin versjon, så er det DU som har et problem.

Lenke til kommentar

Gjesteprogramledere søkes

 

Da en av våre faste programledere går ut i fødselspermisjon søker vi nå hennes stedfortreder. Du må være kvinne, blond og ha tidvis dårlig diksjon. Sans for unødvendig smalltalk og dårlige vitser i mellomstikkene er et pluss.

 

Spørsmål om stillingen rettes til sjefredaktør og administrerende direktør Kåre Valebrokk.

Lenke til kommentar
Gjesteprogramledere søkes

 

Da en av våre faste programledere går ut i fødselspermisjon søker vi nå hennes stedfortreder. Du må være kvinne, blond og ha tidvis dårlig diksjon. Sans for unødvendig smalltalk og dårlige vitser i mellomstikkene er et pluss.

 

Spørsmål om stillingen rettes til sjefredaktør og administrerende direktør Kåre Valebrokk.

5806380[/snapback]

 

hehe.. meget bra! :)

 

Men, så lenge Sandra er på skjermen, så gir nå egentlig jeg helvete! Synes hun er utrolig pen og sjarmerende!

 

Hører ikke så mye på uansett.. sitter egentlig med andre ting..

 

 

Synes forøvrig det er veldig tåplig å ikke velge "norsk tekstede sanger" på "norsk aften.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Igjen var Jonas den eg likte best, med Stine på andreplass. Resten var ikkje så spesielt, greit liksom.

 

Synest ikkje Oda sang så bra som dommarane skal ha det til, så det blir Oda, Aleksander og Siri Helene i stolen og sistnevnte går ut.

Men nu er det Nytt på nytt på NRK1 :w00t:

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...