Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som synes at Stine er litt harry og vulgær? Måten hun oppfører seg på liksom, ikke utseendet.

5803171[/snapback]

haha, vulgær?:-D

Jeg syns hun virker som ei bra jente jeg. Ingen jenter i klassen min som liker henne. Rart det der?!:-P

 

Jeg syns hun synger bra, ser bra ut og vil tro hun kan komme litt langt i vartfall:)

Lenke til kommentar
Iselin var vulgær og fæl, Stine virker ganske så jordnær og er pen,og vent litt! Hu synger faktisk bra og :D

5803687[/snapback]

Er ikkje heilt enig i deg angåande Iselin, ho var ikkje den beste vokalisten, men såg dette sjølv. Spesielt når ho havna i stolen og andre var utstemt såg du at ho vart overraska, det faktum at ho trekk seg viser vel at ho ikkje følte seg komfortabel og ikkje passa i Idol.

 

Stine verkar som ei grei jente, syng flott gjer ho og. Er ikkje enig i at ho er harry og vulgær. :no:

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som synes at Stine er litt harry og vulgær? Måten hun oppfører seg på liksom, ikke utseendet.

5803171[/snapback]

 

Ja det er det. Men du liker tilsynelatende ingen jenter i idol darkness|, så det kom ikke som noen overraskelse at du syns det. Typisk "rakkenedpåandrepenejenter - jente" du eller?

Lenke til kommentar

@ zeph

 

Ein ting Iselin skal ha, er nettopp det at ho var ærlig,og som du sier trakk seg fra Idol for at andre som fortjener plassen meir enn ho,skulle få sjangsen. Det står det repsekt av. Men meg som mange andre likte ikkje heilt personligheten hennes,men det er min meining. :)

Lenke til kommentar
Skjønner ikkje at sangene en liker blir ødelagte, ekke verre enn å gøre på orginal låta, så slipper du gnålinga :whistle:

5804818[/snapback]

 

 

Når jeg f.eks hører på Fix You nå, klarer jeg ikke å slappe av fordi jeg tenker på den fæle versjonen til Siri Helene..

 

Skjønner ikke at NOEN kan stemme på hu :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...