Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bradbury, fikser du "stolleken" denne uka også eller?

5764327[/snapback]

Ugh, NextGenTel svikter fullstendig! Jeg har vært uten nett på hjemmebane i over en uke nå, men det har ikke hindret meg i å få satt kr 185 på at Anders skulle ryke. Pling! kr 1.850,- inn på konto :D

Jeg setter opp nytt "stol-skjema" så snart jeg er på nett igjen hjemme.

Lenke til kommentar
Bradbury, fikser du "stolleken" denne uka også eller?

5764327[/snapback]

Ugh, NextGenTel svikter fullstendig! Jeg har vært uten nett på hjemmebane i over en uke nå, men det har ikke hindret meg i å få satt kr 185 på at Anders skulle ryke. Pling! kr 1.850,- inn på konto :D

Jeg setter opp nytt "stol-skjema" så snart jeg er på nett igjen hjemme.

5780712[/snapback]

 

Den er grei du ;)

Morsomt at du vant da. :D Satsa du på flere deltagere også eller?

 

Forresten litt tilfeldig at jeg kallte det stolleken, og så leser jeg nå på Side2.no at

Oda er lei stol-leken

:p

Fredag ryker hun.

Lenke til kommentar
Satsa du på flere deltagere også eller?

5780759[/snapback]

Dette veddemålet satte jeg ikke før jeg så at Iselin hadde trukket seg. Foruten Anders satset jeg kun på Viviann. Så lenge hun har så høy odds som hun har hatt de siste to ukene (60,00), kommer jeg til å fortsette å sette noen kroner på henne hver fredag. Det ser ikke ut til å være mulig å vinne mer enn kr 4.000 på ett spill hos nordicbet, så jeg satte kr 65 på henne. Det er i grunn lite som tyder på at hun skal ut, men hvis det skulle skje, da er 65 kroner en liten pris å betale for en stor belønning.

 

Noen som husker storfavoritten Maria fra 2003? Hun sang også Jackson 5 - I want you back under finalerundene. Kanskje Viviann følger samme rute....

 

Om jeg ikke allerede har nevt det: Fra årets semifinalerunder var det slik at alle som gikk videre til finalerundene, de sang som deltaker nr 6, 7 eller 8. Dvs, det er selvfølgelig ETT unntak, og det er Wisnu. Han var deltaker nr 3. Kurt var også deltaker nr 3 da han gikk videre fra semi'n. Hmm... :!: Vel, det er kanskje ikke gammel statistikk og overtro som avgjør hvem som vinner...

 

Jeg så forresten American Idol her om dagen. Jeg lo av tanken på at Audun og Anders skulle forville seg blant de folkene som faktisk kan synge. Det hadde blitt en pinlig affære for dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...