kdog Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 som allerede antydet: Inn som reserve kommer Siri Helene Erland (19) som ble stemt hjem i første finalerunde. Audun Rensel (19), som røyk ut sist, fikk tilbudet først. Men han takket nei fordi han følte at han hadde gitt det han kunne i konkurransen, etter å ha fått to sjanser. Det var et godt bytte! Tipper Siri henger med til topp 5 nå. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Syns det er litt trist jeg. Jaja får bare håpe at Siri ikke ryker i kveld da. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 I kveld ryker en av guttene, ingen av de har det som skal til å synge disco. Av jentene henger Marita i en særdeles tynn tråd. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Det var på tide. Iselin tok saken i egne hender - bra. Daniel Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jehu, vekk med Iselin! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Synes godt at Iselin kunne holdt ut denne runden, så kunne hun gått ut "naturlig" og vi hadde sluppet å se noe mer til ekle Siri. Lenke til kommentar
chemical Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Synes godt at Iselin kunne holdt ut denne runden, så kunne hun gått ut "naturlig" og vi hadde sluppet å se noe mer til ekle Siri. 5768244[/snapback] Ekle siri ? Jeg selv synest hun har nydelig stemme vertfall Men trynefaktoren var kansje ikke helt topp, men ekkel? nah.. Ellers synes jeg at Iselin var ganske søt, men litt fjortiss i hodet:p Er det noen som var ekkel i idol var det Audun. Fushameg :S Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Iselin vare bare grautete over alt, satt å vegret meg med ein gang ho åpna kjeften.Men ho ska jaggu ha for at ho var ærlig Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Siri så ekkel ut med übertighte bukser. Huff. For ikke å snakke om da hun sang Coldplay "you try your best but you dont sucseeeeeeeeeeeeeeeed". Skjærte i ørene OG øynene mine. Endret 17. mars 2006 av darkness| Lenke til kommentar
kdog Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Aleksander var en snik som overlot halve refrenget til koristene ... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Oda så en smule psyko ut idag. Klarte ikke å se på, jeg. Tok helt av! Oda og Marita havner nok i stolen idag.. og kanskje Siri Helene Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Eg syns Oda gjorde det bra eg, ho viste litt kraft i stemmebåndene Det var morsomt å se på Alex. i dag Lenke til kommentar
smetho Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Synes Aleksander gjorde det bra idag jeg. Morsomt show, og en fin måte å ikke gjøre det for disco Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Ja, men han er så ekkel han også De tingene han gjør med munnen/tungen + at han er alt for tynn og har for smale klær. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Ikke akkurat sjakktrekk å glane på dommerne for å se om de får med seg at han glemmer teksten ... (Wisnu) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hehe. Stakkars Wisnu. Håper ikke han går ut. Han er en av de beste. Siri Helene derimot.. fysjom. For en utroilg dårlig fremføring. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hadde en fått vekk den forbanna armen til Oda så... Mer forstyrrende fremføring er det lenge siden jeg har sett Wisnu passer kun til en type musikk, og den stemmen/musikken er så utrolig kjedelig. Men flink er han jo. Men nå skal ikke jeg være noen besservisser Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Noen må sørge for at Ørjan aldri tar av seg lua/capsen igjen lol! Lo meg skakk ihjel av Wisnu i dag, morsomt å se på! Men dørgende kjedelig som vanlig fran den kanten,god kroppskontroll og fremføring har han ihvertfall Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Siri Helene sin stemme passet ekstremt dårlig til den låta, og disco stilen i det hele tatt. Faen, nå har jeg jernteppe, husker ikke navn. Uansett, nr 1, 3 og Stine var best idag, alle tre sang veldig bra og så utrolig bra ut også! Jonas overrasket, trodde ikke han kom til å takle denne stilen så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå