Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fortsatt en følelse av at Siri Helene vil gå videre fredag. Husker dere Tone Anette som var med i 2003? Da skjedde det noe lignende, for hun var den første som røk ut, men bare dager etterpå ble det kjent at en annen deltaker var for ung, og dermed ble disket. Da ble Tone Anette hentet inn igjen, og hun havnet ikke engang i stolen fredagen etterpå. Hun røk ikke ut igjen før det var igjen 6 stykker.

 

Uansett, jeg ser at verken VG eller Dagbladet har noen sak om dette her, det er kun adressa.no jeg har funnet så langt. Litt rart, menmen. Kan det være det ikke er sant? *sjekke dato*, neida det er ikke 1. april i dag heller...hmm, jeg velger å tro det er sant, men vi får se.

 

Hvertfall, om det stemmer, så viser Iselin en utrolig selvinnsikt som hun skal ha all respekt for.

Lenke til kommentar
Eg håper hu har trukket seg ja, Siri Helene fortjener jaggu en sjangse til :)

5766608[/snapback]

Hun er flinkere enn både Iselin og Audun ja, men det er virkelig noe med henne som får meg til å MISLIKE henne! Men aner ikke hva, hun virker jo så snill.

5766623[/snapback]

 

Kan de være de utrolig stygge buksene hun har greid å presse seg inn i et par ganger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...