Veronica Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg må si årets Idol låt er meget bra i forhold til de som har vært! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Bradbury, fikser du "stolleken" denne uka også eller? Jeg tipper hvertfall at stolene i morgen fylles opp av Oda, Iselin og Wisnu Edit: Iselin har trukket seg Så da må jeg få gjette på nytt. Da blir det Oda, Marita og Wisnu i stolene. Endret 16. mars 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 *bumpe opp tråden for å sikre at folk får med seg det jeg redigerte inn* Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Har hun trukket seg!? *Sjokka* Da ryker Siri Helen denne gangen Endret 16. mars 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Ja Iselin har trukket seg. Og Audun takket nei til å komme tilbake, så da sto Siri Helene for tur. Jeg tror faktisk ikke hun ryker denne gangen. Nå kommer folk til å stemme som gale på henne for å forhindre at den samme "katastrofen" som sist kommer i reprise. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg tror ikke flere kommer til å stemme på henne for det. Hun har ikke så mange fans der ute.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg har fortsatt en følelse av at Siri Helene vil gå videre fredag. Husker dere Tone Anette som var med i 2003? Da skjedde det noe lignende, for hun var den første som røk ut, men bare dager etterpå ble det kjent at en annen deltaker var for ung, og dermed ble disket. Da ble Tone Anette hentet inn igjen, og hun havnet ikke engang i stolen fredagen etterpå. Hun røk ikke ut igjen før det var igjen 6 stykker. Uansett, jeg ser at verken VG eller Dagbladet har noen sak om dette her, det er kun adressa.no jeg har funnet så langt. Litt rart, menmen. Kan det være det ikke er sant? *sjekke dato*, neida det er ikke 1. april i dag heller...hmm, jeg velger å tro det er sant, men vi får se. Hvertfall, om det stemmer, så viser Iselin en utrolig selvinnsikt som hun skal ha all respekt for. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Litt merkelig at det ikke står andre plasser, ja. Står ikke noe på Nettavisen heller.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Nei, heller ikke på side2 eller tv2.no. Mulig de "sparer" det til i morgen...så det egentlig ikke var meninga at vi skulle vite noe før da vi heller... Eller at adressa.no roter noe fryktelig...hmm... Nei, natta og morgendagen vil vise. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Eller at adressa.no roter noe fryktelig...hmm...Nei, natta og morgendagen vil vise. 5766595[/snapback] Kanskje de har nacshpiel? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Eg håper hu har trukket seg ja, Siri Helene fortjener jaggu en sjangse til Lenke til kommentar
smetho Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Eg håper hu har trukket seg ja, Siri Helene fortjener jaggu en sjangse til 5766608[/snapback] Hun er flinkere enn både Iselin og Audun ja, men det er virkelig noe med henne som får meg til å MISLIKE henne! Men aner ikke hva, hun virker jo så snill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hmm,kansje det faktum at hu ligne på en fisk fra en teiknefilm eller noe? Var dama som påpekte det Syns ho virker grei og sjarmerende på scenen eg! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hmm,kansje det faktum at hu ligne på en fisk fra en teiknefilm eller noe? Var dama som påpekte det 5766643[/snapback] Link? Bilde? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Nei altså, eg syn sikkje det! Men dama gjør :!: Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Nei altså, eg syn sikkje det! Men dama gjør :!: 5766674[/snapback] Men hvilken tegnefilm er det snakk om? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Nei altså, eg syn sikkje det! Men dama gjør :!: 5766674[/snapback] Men hvilken tegnefilm er det snakk om? 5766683[/snapback] Nei ikkje spør meg,det vare bare en assosiasjon ut i det blå fra hennes side Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Er Aleksander helt på stasjon? Er det bare jeg som syns han er merkelig? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Eg håper hu har trukket seg ja, Siri Helene fortjener jaggu en sjangse til 5766608[/snapback] Hun er flinkere enn både Iselin og Audun ja, men det er virkelig noe med henne som får meg til å MISLIKE henne! Men aner ikke hva, hun virker jo så snill. 5766623[/snapback] Kan de være de utrolig stygge buksene hun har greid å presse seg inn i et par ganger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå