Mirann Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Vært flere enn de som deltok i hvert fall. Hun ene fra Bergen. Hva var det hun het.. Gabrielle eller noe. Men hun kom ikke til finalen. 5746628[/snapback] Vet ikke om jeg husker henne.. Eller var det hun som sang i kor? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Aleksander, Siri Helene, Vivian, Ørjan og Audun er kristne. Det er vist en til, men det vet jeg ikke hvem er. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Det var dårlig. 48% regner seg som kristne jo. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hva er det som er så dårlig med det? Syns det er bra at de er åpne om sin religiøse tro jeg. Er ikke noe å skamme seg over. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 I forhold til prosentene, så er det ikke urovekkende mange kristne i Idol slik som mange her mener. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Mange av mine favorittartister er/var kristne, for eksempel Aretha Franklin. Mange av de fineste sanger/melodier som er skrevet har hatt et kristent tema eller inspirasjon. Mange kunstnere finner inspirasjon i troen, og det uroer meg ikke i det hele tatt. Om de kom på døra mi for å "selge" frelsen (og Vakttårnet) ville jeg takket pent nei, men synge om det må de gjerne. Hvorfor de ikke skulle få være med i Idol - så lenge de synger bedre enn undertegnede - ser jeg ikke. Geir Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hvem av dem som er religiøse og ikke, og hvor mange, er totalt uinteressant og har ingenting å si. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hvem av dem som er religiøse og ikke, og hvor mange, er totalt uinteressant og har ingenting å si. 5747638[/snapback] Det ble spurt om hvem som var kristne, så jeg svarte Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hvem av dem som er religiøse og ikke, og hvor mange, er totalt uinteressant og har ingenting å si. 5747638[/snapback] Du om det. Vi andre må få bry oss om det vi vil Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Skal vi tippe på hvemn som havner i stolen denne uken også? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Iselin, Marita og Stine Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Da tipper jeg: Iselin, Oda og Marita. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hmm, jeg tipper Iselin, Oda og Anders. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Iselin, Oda og Marita. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Fredag er det disco som gjelder. Her er hva deltagerne skal synge: 1. Vivian Sørmeland (20) Skal synge: "I Want You Back" (The Jackson 5) 2. Anders Mjaaland (17) Skal synge: "Celebration" (Kool And The Gang) 3. Oda Evjen Gjøvåg (17) Skal synge: "I Am So Excited" (The Pointer Sisters) 4. Aleksander Denstad With (18) Skal synge: "Have Fun Go Mad" (Blair) 5. Marita Johansen (17) Skal synge: "Hung Up" (Madonna) 6. Jonas Thomassen (17) Skal synge: "Relight My Fire" (Dan Hartman) 7. Stine Hansen (17) Skal synge: "Car Wash" (Christina Aguilera feat. Missy Elliot) 8. Wisnu Witono Adhi (22) Skal synge: "You To Me Are Everything" (The Real Thing) 9. Iselin Maria Andresen (18) Skal synge: "You Can't Hurry Love" (Diana Ross) 10. Ørjan Hatlevik (21) Skal synge: "Play That Funky Music" (Wild Cherry) Tipper Ørjan, Iselin og Oda i stolen. Og som nevnt tidligere: Iselin må ut! Bradbury, gidder du å sette opp en sånn oversikt over hvem som tippa hva igjen, eller? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Iselin, Oda. Ørjan tipper jeg. Har det bare for meg at Anders får nok av fjortissjente-stemmer til ikke å havne i stolen. Jonas er bare flink så slik er det. Vivian surfer nok enda en runde på favorittstempelet. Aleksander kommer av en eller annen grunn aldri i stolen. Ja, tror det blir slik. Forøvrig skal det sies at jeg bryr meg null og niks om privatlivet til idol-deltakerne. Og helt eprsonlig synes jeg det blir direkte dumt å stemme på en deltaker basert poå hva de driver på med i privatlivet sitt. Det er da fader meg ikke privatlivet dere skal ta del i. Det er sangene de synger, sangprestasjoner og fremførelse på scenen. Om noen velger å synge sanger med religiøst tema, javel, la de gjøre det. Jeg bryr meg sjeldent om innholdet i sangene uansett. For meg er instrumentene, tonene og musikaliteten som spiller noen rolle. Det nytter ikke å synge en sang med bra innhold om det musikalske er noe tonedøvt søppel uten noe særlig til melodi. Det er også grunnen til at jeg misliker alt som heter rap og elektronika. Eller faktisk. Noe elektronika kan være fint. Men det er en ytterst liten andel av den. Forøvrig må jeg få legge til at jeg synes religioner er noe søppel som for det meste fører til drap, diskriminering, rasisme og annet jævelskap. Religionene ble i førstingen laget som et svar på spørsmål man ikke fant noen logiske svar på, og for at folk ikke skal være redd for døden. Dette fordi de kommer opp i paradis, inn i Valhall, opp i den 7. himmel hva nå dere vil. Snorre Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Iselin, Marita og Stine 5757400[/snapback] Nei nei nei, heia Marita! Eneste jenta fra landet jo Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Iselin, Oda og Anders, ut med Iselin Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Iselin, Marita og Stine 5757400[/snapback] Nei nei nei, heia Marita! Eneste jenta fra landet jo 5761254[/snapback] Jeg heier på Marita selv, men jeg tror hun havner i stolen likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå