Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oda er bare pupp. Hun er Sandra på nytt (Selv om Sandra var enda dårligere til å synge). Det er ingenting spennende eller interessant ved henne. Og hun er bare en sånn type person jeg ikke har sansen for.

 

As for Audun så tapte han nok mye på å offentliggjøre at "Idol er en stor sjanse til å få spredt evangeliet".  :roll:

 

Tror ikke Vivian og Aleksander er sånn superreligiøse, og uansett om de er det eller ikke så tror jeg ikke det har noen sammenheng med at de ikke deler hotellrom. Det tror jeg er fordi de tar Idol seriøst, og vil vise at de er der hver for seg, som enkeltpersoner, ikke som et par.

5742023[/snapback]

 

De skal ha uttalt seg om at de ikke skal ha sex før de er gift. Da er du i mine øyne superreligiøs.

Lenke til kommentar
Så hvem skal vi stemme på, en som ikke er kristen eller jomfru og ikke har for store pupper, og som ikke bryr seg om brann-, vann- eller andre kopper, eller...

 

...kanskje den som synger og opptrer best...? :fun:

 

Geir :)

5743452[/snapback]

 

Får kanskje svare amen på den. :)

 

Det viktigste er hvem som synger best, ikke alt det andre. Synes det blir unødvendig mye fokusering på andre ting. Slik ting er nå, er idol langt ifra en sangkonkurranse.

Lenke til kommentar
Så hvem skal vi stemme på, en som ikke er kristen eller jomfru og ikke har for store pupper, og som ikke bryr seg om brann-, vann- eller andre kopper, eller...

 

...kanskje den som synger og opptrer best...? :fun:

5743452[/snapback]

Problemet er at Idol aldri har vært en sang/artist-konkurranse.

 

Deltakerne er såpass middelmådige at man må ty til andre kriterier for å utpeke en verdig vinner.

Lenke til kommentar

Og fordi vi tenker sånn, går denne verdens Kjartan'er hen og vinner. Blås i talentet bare vi slipper å bedømme deres kristentro og bh-størrelse...

 

Beklager LarsP, men det synes jeg var en tynn unnskyldning for å blande sammen Idol og Big Brother. Jeg kan ikke se at vi får noen mer "verdige" vinnere ved å ignorere det lille talentet som er.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Hvor har du sett/hørt at de har sagt det? Jeg vet at Audun har sagt det, men det er en annen sak...

5742855[/snapback]

Er Audun og religiøs?

 

Skikkelig gla'kristen-Idol i år..

5744423[/snapback]

 

Jepp. Han skulle jo spre budskapet. Ikke rart han røk ut da. Ingen vil vel ha kristenbudskapet trykt i trynet av en Idol-deltager.

Lenke til kommentar

Der tror jeg du undervurderer kristendommens utbredelse her i landet. Jeg tror faktisk at ganske mange ville stemt på ham av den grunn, om han bare hadde talent nok ellers...

 

At du og jeg ikke ser det som noe pluss, betyr ikke at "ingen" gjør det.

 

Edit: Jeg ser forsåvidt ikke på det som noe minus heller, hva han og de andre gjør utenfor programmet blir deres privatsak. La være å lese Dagbla og VG, så slipper du å måtte forholde deg til deltagernes privatliv... ;)

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
american idol er mye kjekkere, alle er 10 ganger bedre enn noen som helst på det norske idol

5745049[/snapback]

Ikke glem at USA er 25 ganger større enn Norge, da.

 

Når den totale søkermassen øker vil det nødvendigvis bli både vesentlig flere gode og også enda dårligere kandidater enn her i landet. ;)

Lenke til kommentar
Der tror jeg du undervurderer kristendommens utbredelse her i landet. Jeg tror faktisk at ganske mange ville stemt på ham av den grunn, om han bare hadde talent nok ellers...

 

At du og jeg ikke ser det som noe pluss, betyr ikke at "ingen" gjør det.

 

Edit: Jeg ser forsåvidt ikke på det som noe minus heller, hva han og de andre gjør utenfor programmet blir deres privatsak. La være å lese Dagbla og VG, så slipper du å måtte forholde deg til deltagernes privatliv... ;)

 

Geir :)

5745151[/snapback]

 

Godt mulig du har rett.. Jeg er uansett glad for at han røk ut. Han var ikke mye flink akkurat.

Lenke til kommentar
Jepp. Han skulle jo spre budskapet. Ikke rart han røk ut da. Ingen vil vel ha kristenbudskapet trykt i trynet av en Idol-deltager.

5745079[/snapback]

Det hadde jeg ikke fått med meg... Men Siri Helene, Aleksander og Vivian er vel også ganske kristne? Er det fler enn de?

 

Audun var ikke god på synginga heller. Glad han gikk ut. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...