Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sa ikke Oda i første finale runde noe ala:

"Siden jeg er en av forhåndsfavorittene, så føler jeg jo litt press"

 

Eller er det kanskje hodet mitt som spiller meg et puss? Hvis jeg husker rett burde hun gått nord og ned der og da! Liker ikke når de skal være så ovenpå.

Lenke til kommentar
Sa ikke Oda i første finale runde noe ala:

"Siden jeg er en av forhåndsfavorittene, så føler jeg jo litt press"

 

Eller er det kanskje hodet mitt som spiller meg et puss? Hvis jeg husker rett burde hun gått nord og ned der og da! Liker ikke når de skal være så ovenpå.

5734515[/snapback]

Joda, hun sa det. Og det er hovedgrunnen til at jeg ikke liker henne noe særlig. Hvis hun fortsatt er så ovenpå videre i finalen så går hun nok ut jah..

Lenke til kommentar
Sa ikke Oda i første finale runde noe ala:

"Siden jeg er en av forhåndsfavorittene, så føler jeg jo litt press"

5734515[/snapback]

Men det ble vel sagt at hun var det. Det at hun sa det betyr ikke at hun er ovenpå, og at hun føler press det kan jeg forstå. Jeg tror deltagerene blir utsatt for et sinnsykt stort press.

Lenke til kommentar

For de av dere som ser Beat for beat så er jo nivået på vokalistene der generelt sett utrolig mye høyere enn på de i Idol. Men så er jo det som er med på beat for beat generelt sett mye mer moden og ganske mye eldre i gjennomsnittet enn de som deltar i Idol. Så det er kanskje ikke så rart.

 

Jeg tror eldre mennesker har mye bedre selvinnsikt enn det den yngre garde har. Det er jo ikke rent få av dem som melder seg på Idol som tror de kan synge. Og så får de seg en støkk når de plutselig får høre av dommerne at de faktisk ikke kan synge. Litt gråting og snufsing. Å utnytte ungdommers dårlige innsikt er litt ondskapsfull, men slik er vel showbiz.

 

Sånn sett tror jeg Iselin er litt mer jordnær enn de andre finalistene. For de av dere som så forrige idol ekstra skjønner dere kanskje hva jeg mener. Hun så jo selv at hun sang jævlig. Hun ble jo bra overasket over at hun kom til finalen også. Så synes faktisk hun burde få litt ros for å være litt jordnær.

 

Ellers skal det sies at jeg ikke stemte på hun igår da hun skuffet for andre gang. Syntes ikke at hun fortjente noen andre sjangse jeg. Så om hun ikke gjør det bedre neste gang kan hun glemme at jeg stemmer på henne neste gang.

 

Når det er sagt synes jeg Jonas er veldig flink. Så håper han kommer langt i konkkuransen. men for all del. Han må ikke havne på første palss. Da har han bundet seg i et helt år på å spille på diverse kjøpesentre. Det beste er å havne på andre eller tredje plass for så å fortsatt ha litt selvrespekt igjen. Pluss en del gratis PR.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
For de av dere som ser Beat for beat så er jo nivået på vokalistene der generelt sett utrolig mye høyere enn på de i Idol. Men så er jo det som er med på beat for beat generelt sett mye mer moden og ganske mye eldre i gjennomsnittet enn de som deltar i Idol. Så det er kanskje ikke så rart.

5735814[/snapback]

Det er vel ikke så rart når 90 prosent er plateartister og resten er kjendiser.

Lenke til kommentar

Etter alle hadde sunget var eg sikker på at Audun, Iselin og Oda havna i stolen og at Audun eller Iselin rauk ut, dei var klart dårligast.

 

Flott at Audun rauk ut, når du syng 5 linjer og sangen helst går bakover samt at engelsknivået er til å samanlikne med Petter Solberg har du ingenting der å gjere.

 

Totalt sett er nivået elendig, trur aldri me har hatt ei så dårleg finalegruppe før.

 

Wisnu synger greit i forhold til dei andre, men det er så forbanna kjedelig. :shrug: Vivian var den som sang best i dag, sjølv om Tor karakteriserte det som middelmådig. Resten skuffa meg veldig, var ikkje mykje innlevelse og artist der nei.

 

Eg måtte le når Stine kom ut, kjolen ho hadde på seg var heilt lik den bestemor mi har, som nærmar seg 90 år :!: Aleksander var ikkje heilt det samme som Lenny Kravitz :no:

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...