Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skjer med looken til deltakerne (Marita og Aleksander)?

 

HAHAHAHAHAH

 

SE PÅ AUDUN! :D

5733243[/snapback]

Og Stine er kledd som en bestemor.

5733292[/snapback]

Great minds think alike :whistle::p

 

Stine sang pent då..ble kanskje litt døll, men var bedre enn Audun. Spent på ka han kjekkasen som kommer no presterer! :love:

Lenke til kommentar
Likevel har jeg satt noen kroner på at Vivian går ut. Skulle vi få servert en overraskelse, da vil jeg tjene litt på det.

5721436[/snapback]

 

Det spretter nok ingen kroner inn på den. Sang for bra, og saftig puppekløft.

5733468[/snapback]

Sant. Jeg hadde regnet med at det var bra, men dette var nok litt for bra for at jeg skal kapitalisere. Jeg får heller håpe på at Anders får føle hvordan det er å skli på trynet ut av Idol. Da plinger det inn kr 2.400,- på kontoen min.

Lenke til kommentar

Audun kom seg litt idag.. De fem setningene han sang var faktisk ok :p

Men håper han ryker!

 

Iselin begynner jeg å bli lei av. Hun bør snart gå ut.

 

Og for en kjole Stine hadde! Herregud, bestemora mi hadde kledd den bedre enn henne :p

 

Vivian var bra idag :thumbup: Typen hennes lignet på homoen

som var med i BB i år. :!:

Lenke til kommentar
akkurat. Jeg hadde fått 2.000 med vivian på hue og ræva ut. Men SMSerne glemmer nok ikke den opptrednen hennes med det første. Knallbra.

5733504[/snapback]

4.000 her :D

 

For å sitere meg selv fra et par sider tilbake:

[...]men det er vel kun Wisnu og Stine som ikke har den store fan-skaren. På den andre siden, så er jo disse ganske flinke, og har muligheten til å bygge opp en supportergjeng (slik som Kurt gjorde, bare ikke i samme skala).[...]

Jeg føler at Wisnu er på god vei til å gjøre dette. Simon Cowell sa til Kurt i World Idol "You could be the dark horse to win this competition". Det kan jo også gjelde for Wisnu (i dobbelt forstand *kremt*). Han er jo kjempeflink, men har ikke fått mye mediadekning også har han ikke den fremstående personligheten som gjør ham til forhåndsfavoritt. Men skal han vinne, da må vi få noen overraskelser på veien. Vivian må i så fal raskt ut.

Lenke til kommentar
Hun programledervikaren var så absolutt skuespiller. Overspilte som om hun var programleder på barne-TV. Ikke at Kåre Magnus er noe bedre.

5733742[/snapback]

Hun er heldigvis ikke verre enn duoen som ledet den andre sesongen av Idol. Huff, det var jævlig. Og de "morsomme" filmklippene de viser i dag, når ikke akkurat opp til det de pleier å vise på MTV Movie Awards (tenker da spesielt på parodien på Lord of the Rings med Jack Black).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...