Mala Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 ... så lenge de er barmfagre ... 5725515[/snapback] barmfagre, eller bare barmsvære? Oda er i alle fall skapt med ryggvonde vannsekker. Ikke min favorittpupp. Edit: Har dere forresten lagt merke til søppelhuets irriterende uvane om å illustrere teksten med et slags tegnspråk? "... Walk away" med en påfølgende gåede fingre. hehe. 5725594[/snapback] Å lol, det skal eg følge med på nestegang! Mamma å pappa kan ikkje fordra verken Iselig eller Audun Btw,den avataren din er så pusselig bra Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Kek betyr noe sånt som LOL. Forresten så har jeg også lagt merke til at Iselin blir mindre og mindre sjarmerende. I tillegg har hun sunget utrolig dårlig de to siste gangene. Audun sang også dritsurt på første finalerunde. Ut med han! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Faen ta Iselin. Hun ødelegger alle sangene jeg liker. Får sånne ekle flashbacks når jeg hører originalversjonen av Don't Save Me nå, og det kommer jeg helt sikkert til å få med Embrace Me også. FAEN FAEN FAEN. Daniel Lenke til kommentar
kdog Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg savner hun her, jeg ... Det var i det minste bra TV :!: [OT] Mala: Det er naturligvis Tinny Tim fra futurama. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hehe... ja hun var rå.. :!: Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Flere som har lyst til å gjette hvem som havner i stolen? Oversikten finnes på http://www.skroting.net/idol Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hun her jo bare fantastisk=) Verstingen slakter idoldeltakere Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 "Jeg sang en låt fra en tsjekkisk tv-musikal - «Ulven og de syv geitekillingene»" Hehe... og uten sangstemme så må det jo bare bli bra!! Lenke til kommentar
kdog Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Flere som har lyst til å gjette hvem som havner i stolen? Oversikten finnes på http://www.skroting.net/idol 5727236[/snapback] Vivian, Oda og Andreas (Tipper, ikke nødvendigvis håper) Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Vivian ligner på Margaret i utstråling. Vivian er selvfølgelig mye skjønnere. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Vivian, Oda og Andreas (Tipper, ikke nødvendigvis håper) 5727310[/snapback] Andreas? Jeg tipper du mener Anders...? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Vivian, Oda og Andreas (Tipper, ikke nødvendigvis håper) 5727310[/snapback] Andreas? Jeg tipper du mener Anders...? 5727406[/snapback] Ok Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det litt ironiske var at av de som sang a cappella igår, så sang Audun desidert best. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det litt ironiske var at av de som sang a cappella igår, så sang Audun desidert best. 5728012[/snapback] Hvilket program var dette? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Idol? -fjortenregel 5728432[/snapback] Akkurat. Jeg var ikke klar over at det programmet gikk. Så det nå på webtv. Fortsatt ikke spesielt imponert over Audun. Wisnu hørtes bra ut, men jeg tror fortsatt han får smake stol i morgen. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Skal du vinne noe på den bettinga di så må du følge med, vettu Også backstage... Lenke til kommentar
kdog Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Edit: Har dere forresten lagt merke til søppelhuets irriterende uvane om å illustrere teksten med et slags tegnspråk? "... Walk away" med en påfølgende gåede fingre. hehe. 5725594[/snapback] Å lol, det skal eg følge med på nestegang! Mamma å pappa kan ikkje fordra verken Iselig eller Audun 5725859[/snapback] Dette illustrerer naturligvis "one" fra teksten. Greit nok med et par tegn som fargelegger opptrednen, men hun er slitsomt ivrig med de der. Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 nå er det lenge siden jeg har sett på Idol..men imorgen er det idol-voers:) waho! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå